• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3456 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن

كنگره كارگزاران 15 بهمن برگزار مي‌شود

كرباسچي: هماهنگ با مجموعه گروه‌هاي اصلاح‌طلب عمل مي‌كنيم

دبيركل حزب كارگزاران سازندگي ايران اسلامي با اشاره به زمان برگزاري كنگره اين حزب در 15 بهمن ماه گفت: ممكن است مسائل انتخاباتي نيز در كنگره طرح شود، اما تاكيد ما بر اين است كه به مسائل درون‌حزبي بپردازيم.
به گزارش ايلنا، غلامحسين كرباسچي با بيان اينكه تقارن برگزاري كنگره كارگزاران با انتخابات پيش‌رو ربطي به همايش‌هاي انتخاباتي ندارد، اظهار كرد: واقعيت اين است كه برنامه‌ريزي براي برگزاري كنگره داخلي حزب از ماه‌ها پيش انجام شده بود و قرار بود اين كنگره در آبان‌ماه برگزار شود اما مجموعه مقدمات فراهم نشد تا اينكه تصميم بر اين شد در پانزدهم بهمن‌ماه كنگره سراسري حزب كارگزاران سازندگي ايران اسلامي را برگزار كنيم.
وي ادامه داد: براي برگزاري كنگره به يكسري كارهاي درون‌تشكيلاتي نياز داشتيم مثل تشكيل كانون‌ها، دفاتر استان‌ها، تعيين مسوولان شهرستان‌ها و برقراري ارتباط ميان تمام اعضاي حزب در سراسر كشور. ما همچنين اعلام كرده‌ايم كه وظيفه اصلي اين كنگره سامان دادن به بحث‌هاي درون‌حزبي است اما طبعا با توجه به فضاي سياسي روز ممكن است بحث‌هايي در ارتباط با انتخابات آتي نيز پيش بيايد.
اين فعال سياسي خاطرنشان كرد: اصلي‌ترين مباحثي كه در كنگره حزب كارگزاران سازندگي ايران اسلامي مطرح خواهد شد در ارتباط با اصلاح اساسنامه و انتخاب نيمي از اعضاي شوراي مركزي است. معمولاً در كنگره‌هاي حزب دعوت خاصي از چهره‌هاي سياسي نداريم؛ چراكه مي‌خواهيم به مسائل درون‌حزبي بپردازيم.
كرباسچي با تاكيد بر اينكه حزب متبوعش در انتخابات با مجموعه گروه‌هاي اصلاح‌طلب هماهنگ عمل خواهند كرد، گفت: دوستان ما در شوراي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح‌طلبان حضور دارند و بنا بر آنچه شورا اعلام مي‌كند حزب ما نيز هماهنگ با آنها عمل مي‌كند. منتظريم تا تجديدنظر عدم احراز صلاحيت و عدم تاييد صلاحيت اعلام شود. اميدواريم نيروهاي توانمند سياسي كشور بتوانند در اين دوره از انتخابات در رقابت انتخاباتي حضور پيدا كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون