• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3456 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن

دادستان كل كشور:

بعد از گذشت ۳۶ سال، هر سال يك انتخابات داشتيم

گروه سياسي| دادستان كل كشور امتداد راهبرد انقلاب و نظام اسلامي را تا قلب آفريقا دانست و گفت: امتداد راهبردي دشمن نيز رژيم آل سعود است كه دست ساخته امريكايي‌ها است. به گزارش مهر، جمله‌هاي كليدي اظهارات سيد ابراهيم رييسي، دادستان كل كشور در مراسم آغاز جشن‌هاي يوم‌الله دهه فجر در حرم امام خميني(ره) به شرح زير است:
  افتخار ما اين است كه بعد از گذشت ۳۶ سال، هر سال يك انتخابات داشتيم و تمام نهادها در اين نظام مبتني بر راي مردم بوده است.
  ما از امام (ره) آموختيم تا زماني كه به اسلام پايبنديم، خشم دشمنان بر ما و نظام ما وجود داشته و خواهد داشت و امروز از كنار مضجع امام (ره) اعلام مي‌كنيم تا آخرين نفس به دين و ارزش‌هاي ديني پايبند خواهيم بود.
 هر كسي به نام دين، عدالتخواهي و ارزش‌هاي الهي، سخن از عدالت و آزادي مي‌زند، امروز در امتداد راهبردي نظام اسلامي قرار دارد.
  اگر امروز پس از ۳۶ سال بخواهيم رصد كنيم، خواهيم ديد كه گام‌هايي در جهت محروميت‌زدايي و افزايش توانمندي‌هاي علمي، موشكي و توسعه‌يافتگي كشور برداشته‌ايم.
  راه برون‌رفت و مقابله با همه دشمني‌ها را باور كردن توانايي‌هاي مردمي مي‌دانيم، خط امام (ره)، خط دلدادگي به خدا و ايستادگي در مقابل نفوذ بيگانگان و عدم سازش در مقابل دشمن است.
  مبارزه با وسوسه‌هاي شيطاني و اسير نفس نشدن، تعبد به ارزش‌هاي الهي و اهميت دادن به توانايي‌هاي ملت‌ها در خط امام(ره) قرار دارد و هميشه در سخنان امام(ره)، ملت‌ها مخاطب هستند و نه دولت‌ها.
  نبايد در مقابل برخي لبخندها، ذوب‌زده شد، بايد حركت انقلاب را آنچنان با صلابت پيش برد كه در سيره و سلوك امام(ره) بوده است.
   اصرار امام(ره) هميشه به وحدت مسلمين بود و اين مساله در خط امام(ره) قرار دارد. امروز هر گونه تفرقه، خواست دشمن است و استراتژي امام (ره) همواره وحدت مسلمين بوده است و اين وحدت جزو مسائل راهبردي ما است.
  خط امام(ره)، خط توجه و پشتيباني از ولايت‌فقيه به عنوان رمز وحدت، اسلام‌گرايي، تداوم جمهوريت و اسلاميت نظام است. ولايت‌فقيه و تبعيت از ولي‌فقيه بايد به عنوان رمز پيشرفت و تعالي كشور تلقي شود.
  ما با امام(ره) ميثاق مي‌بنديم كه ‌اي اماما! با تو پيمان مي‌بنديم كه بر اين شاخص‌هاي سياسي مكتب و اهداف تو، تا آخرين نفس پايبند بمانيم و با تو پيمان مي‌بنديم، همچنان كه دشمنان‌شناسي و دشمن‌ستيزي، سرلوحه برنامه‌هاي تو بود، همواره در مقابل دشمنان مقاومت كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون