• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3467 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن

در بزرگراه آزادگان اتفاق افتاد

تعقيب و گريز سارقان با واژگوني خودرويشان پايان يافت

در ساعت چهار بعدازظهر روز 10 بهمن ماه واحد گشت آشكار پليس آگاهي تهران بزرگ هنگام گشت زني در بزرگراه آزادگان به يك دستگاه خودروي پرايد مظنون مي‌شوند.
ماموران بعد از استعلام شماره خودروي پرايد متوجه مي‌شوند كه خودرو در تاريخ 25 دي ماه به سرقت رفته است. با شناسايي خودروي مسروقه ماموران به راننده پرايد دستور ايست و توقف مي‌دهند اما راننده پرايد شروع به فرار مي‌كند.
او سرعتش را افزايش مي‌دهد و اين تعقيب و گريز ميان پليس و راننده سارق در بزرگراه آزادگان ادامه پيدا مي‌كند تا اينكه راننده پرايد به قصد فرار مسيرش را تغيير مي‌دهد و به سمت منطقه يافت‌آباد حركت مي‌كند. سرانجام راننده خودرو به علت سرعت بالا و ناتواني در كنترل ماشين با جدول كنار اتوبان برخورد مي‌كند و واژگون مي‌شود.
در اين لحظه راننده خودرو و سرنشين همراهش از پرايد پياده مي‌شوند و با پاي پياده شروع به فرار مي‌كنند. بالاخره ماموران با شليك تيرهوايي به آنها دستور توقف مي‌دهند.
به اين ترتيب سارقان تسليم مي‌شوند و پليس آنها را دستگير مي‌كند. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «دو سرنشين خودروي پرايد، پس از تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع سرقت خودرو براي انجام تحقيقات و شناسايي ساير سرقت‌هاي مشابه در اختيار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون