• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3467 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن

دو زن و يك مرد به بهانه خريد خودرو، آن را سرقت كردند

سرقت خودرو از مقابل چشمان صاحب نمايشگاه

وقتي دو زن جوان شيك‌پوش وارد نمايشگاه خودرو شدند كسي فكرش را هم نمي‌كرد كه آنها به قصد سرقت خودروي ريوي مقابل در نمايشگاه آمده باشند.
صاحب نمايشگاه خودروي سرقت شده گفت: «آنها با ظاهري آراسته داخل نمايشگاهم شدند و شروع به تماشاي ماشين‌ها كردند. بازديدهاي‌شان كه تمام شد از من پرسيدند كه خودروي ريوي جلوي در فروشي است يا نه؟ گفتم بله فروشي است. ساعت هفت شب بود و هوا هم تاريك شده بود.
انگار كه از ريو خوش‌شان آمده بود. نزديك ماشين شديم و من سوييچ را به آنها دادم تا پشت فرمان بنشينند و خوب و بدش را امتحان كنند. از ماشين خوش‌شان آمد و براي خريد هم خيلي زود به توافق رسيديم. قرار شد ماشين را با قيمت 27 ميليون و 500 هزارتومان بخرند. وقتي قرار شد مبلغ را پرداخت كنند گفتند كه مي‌خواهند دو نفري چند لحظه بيرون از مغازه با هم صحبت كنند. اما همين كه از مغازه بيرون رفتند مرد جواني ابتدا نگاهي كوتاه به داخل نمايشگاه كرد و بعد هم سوار خودروي ريو شد و رفت.» صاحب نمايشگاه شكايتش را در تاريخ يكم دي‌ماه به دادسراي ويژه سرقت برد. او در ادامه صحبت‌هايش به كارآگاهان گفت: يك‌دستگاه خودرو سواري Rio به شماره پلاك ايران 88 ط 53 از مقابل نمايشگاه خودروي او توسط دو خانم و يك آقا سرقت شده است.
به اين ترتيب پرونده مقدماتي با موضوع سرقت خودرو به دستور داديار شعبه سوم دادسراي ناحيه 34 تهران تشكيل و براي رسيدگي در اختيار اداره دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
پليس تصاوير به دست آمده از دوربين مداربسته داخل نمايشگاه را بررسي كرد و مطمئن شد كه اين دو خانم جوان در يك لحظه با استفاده از غفلت صاحب نمايشگاه، سوييچ خودرو را سرقت كردند و پس از خروج از نمايشگاه، سوييچ را به مرد جواني كه بيرون مغازه منتظر ايستاده بود دادند. مرد جوان سوييچ خودرو را برداشت و سوار ماشين شد و رفت و دو زن نيز با ماشين كرايه‌اي كه از قبل منتظرشان ايستاده بود فرار كردند.
مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر اعلام كرد: «در ادامه رسيدگي به اين پرونده و به جهت شناسايي و دستگيري متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاوير به دست آمده از متهمان از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است؛ در اين مورد از تمام شهرونداني كه موفق به شناسايي تصاوير متهمان (دو خانم جوان) شدند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055603 در اختيار اداره دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهـند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون