• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3470 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند

دستگيري سارق كيف‌هاي زنانه در بي‌آرتي


اعتماد| زينب زن جوان 33 ساله‌اي كه هر روز صبح از كرج به تهران مي‌آمد و در خط بي‌آرتي آزادي به خاوران و بالعكس اقدام به كيف زني و
جيب بري مي‌كرد به دست پليس دستگير شد. به گفته پليس، او يكي از مجرمان سابقه‌دار است كه از سال 80 تاكنون بارها به اتهام جيب بري دستگير و روانه زندان شده است. زينب بعد از دستگيري صراحتا به ده‌ها فقره جيب بري در طول شش ما گذشته اعتراف كرد. او گفت: « من هر روز از كرج به تهران – ميدان آزادي مي‌آمدم و در طول روز به عنوان مسافر در اتوبوس‌هاي خط خاوران – آزادي تردد مي‌كردم. سرانجام پس از انجام چندين فقره سرقت، دوباره به كرج مي‌رفتم. اما نحوه شناسايي زينب در اتوبوس بي‌آرتي خط خاوران به آزادي در تاريخ 22 بهمن امسال از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به كلانتري 115 رازي اعلام شد. به اين ترتيب كه يك مادر و دختر او را در حالي كه اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه و پول نقد داخل كيف‌شان كرده بود با كمك مردم دستگير كردند. مردم بعد از اينكه او را به كلانتري تحويل دادند پرونده مقدماتي با موضوع جيب بري به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 11 تهران تشكيل شد و پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. خانم مالباخته كه متهم دو دستگاه گوشي و تلفن همراهش را سرقت كرده بود به كارآگاهان گفت: « به همراه دخترم در داخل اتوبوس ايستاده بودم كه ناگهان دخترم متوجه شد كه خانمي (متهم) دستش را داخل كيف من كرده است؛ دخترم بلافاصله موضوع را به من اطلاع داد. اين خانم وقتي ديد كه دخترم سرقت او را ديده و به من گفته خيلي زود در ايستگاه هلال احمر از اتوبوس به بيرون پريد و قصد داشت تا با سوار شدن به يك دستگاه خودرو عبوري از محل فرار كند كه توسط مردم دستگير شد.»
سرهنگ كارآگاه حمدالله عليزاده، رييس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «با توجه به شناسايي متهم به عنوان يكي از مجرمان سابقه‌دار در زمينه جيب بري و اعتراف صريح وي به ده‌ها فقره جيب بري در طول شش ماه گذشته و به جهت شناسايي ساير جرايم ارتكابي متهم و همچنين شكات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است؛ پس از تمامي شاكيان و مالباختگاني كه موفق به شناسايي تصوير متهم شدند دعوت مي‌شود تا جهت پيگيري شكايت‌هاي خود به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ در ميدان حـر – خيابان 12 فروردين مراجعه كنند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون