• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3138 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ دي

درباره خط ويژه


  اميرحسين صمدي / خط ويژه ساخته مصطفي كيايي به تهيه‌كنندگي مسعود جعفري‌جوزاني، پردازش سوژه‌يي جالب و كاربردي براي اعتراض از اختلاف مشخصاتي از جامعه است كه نه‌تنها قشر خاصي از مردم بلكه تمام مردم با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند.
خط ويژه اول از همه يك كمدي سياه، با شخصيت‌هاي با مزه و موقعيت‌هاي بانمك است.
خط ويژه يك فيلم شهري است كه شخصيت‌هاي متنوع و به روزي دارد و به جاي دست انداختن آدم‌ها، همدلانه با آنها برخورد مي‌كند. شايد جنبه كمدي‌اش براي بعضي‌ها خوشايند نباشد اما داستانش را با جسارت تعريف مي‌كند و همين در روزگار ما، اتفاق فوق‌العاده‌يي است. در اين فيلم يك هكر همراه با خواهر و شوهرخواهرش دست به هك كردن حساب يك آقا‌زاده پولدار مي‌زنند و دچار ماجرا‌هاي گوناگون مي‌شوند. در اين جريان دو دوست هم به صورت اتفاقي درگيراين ماجرا مي‌شوند.
اندر احوالات شخصيت‌هاي فيلم:
زمينه نگاه مصطفي كيايي براي نوشتن اين فيلمنامه، كه انصافا از ريتم و ساختار كمدي خوبي هم بر خوردار است، جنبه مادي زندگي است كه دغدغه تمام اشخاص جامعه است. از پولدار گرفته تا بي‌پول همگي دنبال پول هستند. در جايي از داستان اتفاقات پيرامون اين دارا و ندار بودن ديده مي‌شود. يعني زماني كه خواهر شاهين (ميلاد كي‌مرام) براي به دست آوردم مايحتاج زندگي خود دست به هر كاري زده است. و در مقابل آن محتشم (سام قريبيان) است كه پولي كه نسبت به دارايي‌اش ناچيز است از او دزديده مي‌شود، در حالي كه از راه ناسالم هم به دست آمده است. باز هم براي به دست آوردن اين پول دست به آب و آتش مي‌زند. سر آخر هم همان مي‌شود كه بايد. حق به حقدار مي‌رسد. اين جمله اوج كمدي سياه و تلخ اين فيلم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون