• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3475 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ اسفند

يكي از متهمان براي فرار به سمت پليس تيراندازي كرد

دستگيري سارقان زنانه پوش در مشهد

اعتماد| «داخل مغازه بودم كه فردي وارد شد، او چادر مشكي به سر داشت و ابتدا تصور كردم كه يك خانم است. اما بعد از اينكه اسلحه را از زير چادرش بيرون آورد، متوجه شدم يك مرد است، به دنبال او مرد ديگري وارد مغازه شد. آنها با تبر شيشه‌هاي ويترين داخل مغازه را شكستند و 10 كيلو طلا سرقت كردند.» اينها حرف‌هاي مالباخته‌اي است كه مغازه طلافروشي‌اش به دست سارقان مسلح مشهدي سرقت شد.
اعضاي اين تيم چهار نفره سرقت موسي (28‌ساله)، اسماعيل (26 ساله)، رضا (29) ساله و وحيد (30) ساله هستند. اين چهار سارق كه با چادر زنانه از يك طلافروشي در مشهد 10 كيلو طلا به سرقت بردند بازداشت شدند. در بررسي‌هاي پليس مشخص شد كه چهار سارق مسلح سوار بر دو موتوسيكلت پلاك مخدوش، از محل متواري شده‌اند. سردسته اين باند 8 روز پس از متواري شدن اعضايش شناسايي شد. پليس در مرحله اول دستگيري كه ساعت يازده سه‌شنبه شب بود توانست اسماعيل را در مخفيگاهش واقع در محدوده خواجه ربيع بازداشت كند و در مرحله دوم كه ساعت 2:30 دقيقه بامداد بود دو متهم 29 ساله و 30 ساله را به نام «رضا » و «وحيد» دستگير كرد. در مرحله سوم دستگيري كه مرحله نهايي بود پليس سردسته اين باند به نام موسي (28 ساله) را دستگير كرد. بعد از بررسي مشخص شد كه طلاها و اموال مسروقه در نزد اوست. باتوجه به اينكه متهم جوان در طبقه پنجم مجتمع مسكوني ساكن و از طرفي مسلح بود، احتمال گروگانگيري يا تيراندازي مرگبار از سوي مرد مسلح وجود داشت. بدين‌ترتيب مجتمع مسكوني تحت محاصره درآمد و در ساعت 6:30 دقيقه صبح چهارشنبه عمليات دستگيري آغاز شد. متهم جوان كه از محاصره خانه‌اش تازه با خبر شده بود، اقدام به فرار به وسيله طناب از تراس‌‌هاي پشت مجتمع كرد. غافل از اينكه ماموران، مجتمع را به صورت كامل تحت محاصره قرار داده‌اند. «موسي» به محض ديدن ماموران درحالي كه بين طبقه چهارم و سوم بود، اقدام به تيراندازي كرد.
صداي تيراندازي ساكنين محل را به بيرون از خانه كشانده بود و همين مساله كار ماموران را سخت‌تر مي‌كرد چرا كه احتمال داشت متهم اقدام به تيراندازي كند. در اين هنگام همسر متهم فراري كيفي حاوي اسلحه و فشنگ را به پايين پرتاب كرد تا موسي بعد از رسيدن به زمين آنها را بردارد. در اين هنگام ماموران به دست او شليك كرده و مرد جوان تعادلش را از دست داد و به زمين افتاد. موسي كه از ناحيه پا و كمر دچار آسيب‌ديدگي شديد شده بود به بيمارستان انتقال داده شد. سردار بهمن اميري مقدم، فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اعلام اينكه موسي و اسماعيل برادر بوده و دو متهم ديگر از دوستان آنها بوده‌اند به پليس گفت: تحقيقات از متهمان ادامه دارد و احتمال مي‌رود كه آنها سرقت‌هاي ناموفق ديگري را مرتكب شده باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون