• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3492 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۴ فروردين

حمايت علي مطهري از نامزدهاي ليست اميد در دور دوم

نماينده منتخب مجلس دهم با بيان اينكه حمايت خاتمي در پيروزي «ليست اميد» بسيار تاثيرگذار بود، گفت: نامزدهاي اصلح ليست اميد را براي دوردوم حمايت مي‌كنم.
علي مطهري در گفت‌وگو با ايلنا، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پيروزي ائتلاف اصلاح‌طلبان و «ليست اميد» در تهران و بسياري از شهرستان‌ها، اظهار كرد: بنا داريم با بررسي نامزدهاي باقيمانده در «ليست اميد» در ۶۹ حوزه انتخابيه، هرجا احساس كنيم نامزد اصلحي باقي‌مانده، حمايت خواهيم كرد.
او همچنين با اشاره به برنامه اصلاح‌طلبان براي حوزه‌هايي كه نامزدي ندارند، گفت: بناي ما حمايت از نامزدهاي اصلح است كه ممكن است  اين افراد، اصلاح‌طلب باشند يا اصولگراي معتدل. قطعا باتوجه به تغييرات گسترده‌اي كه در تركيب و آرايش سياسي مجلس دهم نسبت به مجلس نهم به وجود آمد، شاهد همراهي بيشتري ميان دولت و مجلس خواهيم بود.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم همچنين در ارزيابي و نقش حمايت رييس دولت اصلاحات از «ليست اميد» تصريح كرد: حمايت ايشان قطعا در پيروزي «ليست اميد» موثر بود و اين مساله نشان مي‌دهد كه هرچه بيشتر براي اين افراد محدوديت ايجاد كنند، اثر معكوس خواهد داشت و مسوولان امنيتي بايد در روش خود در برخورد با اين مسائل، تغيير ايجاد كنند.
مطهري همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا مي‌توان به حل مشكل ممنوع‌التصويري رييس دولت اصلاحات در مجلس دهم اميدوار بود، گفت: به هرحال هميشه بايد اميدوار بود و اميد همواره وجود دارد اما فارغ از اين، از وظايف مجلس است كه براي حل اين مشكلات و اصلاح روش‌هاي نادرست تلاش كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون