• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3492 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۴ فروردين

شهادت چهار مامور پليس در كازرون و ايرانشهر

قاچاقچي سابقه‌دار در كلانتري ماموران را به گلوله بست


اعتماد| قاچاقچي مواد مخدر كه پس از دستگيري به كلانتري كازرون منتقل شده بود با تيراندازي ناگهاني به سمت ماموران پليس، سه نفر از آنها را به شهادت رساند. او در اين درگيري، با شليك گلوله پليس زخمي و دستگير شد.
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان كازرون درباره اين حادثه به ايرنا گفت: «ماموران پليس كازرون، روز پنجشنبه، يكي از قاچاقچيان سابقه‌دار را با مقاديري هرويين دستگير و به كلانتري منتقل كردند اما او در موقعيتي مناسب با برداشتن سلاح يكي از ماموران، اقدام به تيراندازي كرد و سه مامور به نام‌هاي سروان يوسف فرهادي، ستوان يكم عباسي و ستوان سوم سلمان عايدي را به شهادت رساند.» به گفته حجت‌الاسلام عبدالحسين لطفي در اين درگيري يكي از ماموران نيز به‌شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد. متهم نيز پس از اصابت گلوله دستگير شده است.
يك روز پيش از اين حادثه نيز در درگيري پليس با اشرار سيستان و بلوچستان، رييس اداره جرايم جنايي ايرانشهر به شهادت رسيد. فرمانده انتظامي ايرانشهر به فارس گفت: ساعت 17 و 30 دقيقه عصر چهارشنبه يكي از اشرار مسلح منطقه از سوي ماموران كلانتري 14 ايرانشهر دستگير و بلافاصله با هماهنگي قضايي براي دستگيري ساير اشرار مسلح اقدام شد. سرهنگ دوستعلي جليليان ادامه داد: ماموران انتظامي براي دستگيري ساير متهمان، با اعضاي باند درگير شدند كه در اين عمليات ستوان يكم تقي‌زاده، رييس اداره جرايم جنايي ايرانشهر به شهادت رسيد. به گفته سرهنگ جليليان در اين عمليات يكي از اشرار مشهور منطقه كه متهم به قتل يكي از معلمان ايرانشهر و ارتكاب به سرقت مسلحانه و راهبندي بود، با گلوله پليس كشته شد. تلاش براي دستگيري ساير اعضاي اين باند ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون