• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3510 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ ارديبهشت

جهان

فان خال: با قهرماني در جام حذفي فصل موفقي خواهيم داشت
* اينفانتينو رييس فيفا اعلام كرد هياتي از سوي فيفا براي تحت نظر گرفتن شرايط كار در محل‌هاي ساخت و ساز جا‌م جها‌ني قطر تشكيل مي‌شوند
و ديگر اينكه جام جهاني 2022 تنها در قطر برگزار مي‌شود
* حمله دوباره كاربران ايراني به مسي در اينستاگرام/ مهاجم برجسته بارسلونا و تيم ‌ملي آرژانتين با انتشار عكسي از پيروزي تيمش مقابل تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل ايران باز هم با واكنش تند ايراني‌ها مواجه شد.
* بلاتر، رييس پيشين و محروم شده فيفا اعلام كرد افرادي را كه موجب محروميت او شدند مي‌بخشد اما اين اتفاق را فراموش نمي‌كند.
* فدراسيون نيجريه داوري را كه درگذشته بود براي قضاوت يكي از ديدارهاي ليگ انتخاب كرد.
* ديويد هاكرتي، رييس فدراسيون جهاني تنيس اعلام كرد در يك چهارم ابتدايي امسال احتمال 48 مورد تباني در بازي‌هاي انجام شده وجود دارد.
* با توجه به شايعه جدايي توتي از رم، الجزيره امارات كه در ليگ قهرمانان آسيا با تراكتورسازي همگروه است به دنبال اسطوره جالوروسي است.
* ابراهيم الحسين، شناگر سوري از طرف ورزشكاران پناهنده مشعل المپيك ريو را حمل خواهد كرد.
در مجمع كل امروز رييس اسپورت، پاتريك بومان سوييسي به عنوان رييس رييس اسپورت انتخاب شد و آنا آرژانووا از روسيه را شكست داد.
* پله اسطوره فوتبال برزيل به شمار مي‌آيد. او نماد سلسائو است و يكي از بهترين بازيكنان تاريخ فوتبال جهان به شمار مي‌آيد. با اين حال تنها براي تيم فوتبال سانتوس در برزيل بازي كرده و در هيچ تيم بزرگ اروپايي به ميدان نرفته است. اسطوره فوتبال برزيل فاش كرد رئال چند بار به او پيشنهاد داده بود اما در نهايت تصميم گرفت در سانتوس بماند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون