• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3511 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

زن جوان روي شوهر موقتش اسيد پاشيد

اسيدپاشي در جواب رد ازدواج

اعتماد| زن جوان وقتي با مخالفت همسر صيغه‌اي‌اش با ازدواج دايم روبه‌رو شد، روي او اسيد پاشيد. او در بازجويي‌ها اعتراف كرده است كه روز حادثه، يك بطري اسيد را با خود به محل قرار با قرباني برده بود.
حادثه در روز 26 فروردين ماه اتفاق افتاد آن هم وقتي كه زن جوان در هتل منتظر همسر سابقش بود تا با او ازدواج كند. او در اعتراف‌هايش به پليس گفت: چند ماه قبل به عقد موقت حميد درآمدم و قرار شد با هم ازدواج دايم كنيم.
اين چند ماه را با هم بوديم و همه‌چيز به خوبي پيش مي‌رفت تا اينكه ناگهان حميد با من سر ناسازگاري گذاشت و گفت كه به هيچ قيمتي نمي‌خواهد با من ازدواج كند.
در نوبت‌هاي مختلف و به بهانه‌هاي متفاوت سعي كردم تا او را راضي كنم كه به ازدواج با من رضايت بدهد اما تمام تلاش‌هايم بي‌نتيجه بود. تا اينكه تصميم گرفتم او را به هتلي دعوت كنم و بعد از صحبت‌هاي نهايي نظرش را براي ازدواج با خودم برگردانم.»
زن جوان اضافه كرد: «روز حادثه با حميد در هتلي قرار گذاشتم و براي آخرين بار حرف‌هاي ناگفته‌ام را به او زدم. به هر حال من او را دوست داشتم و كم‌توجهي‌هايش آزارم مي‌داد. مي‌خواستم با حرف‌هايم او را راضي كنم تا از تصميم خود درباره قطع ارتباط مان صرف‌نظر كند اما وقتي با او صحبت كردم ،حرف‌هاي گذشته‌اش را تكرار كرد و گفت: نمي‌خواهد با من ازدواج كند. وقتي اين حرف‌ را زد من هم عصباني شدم و بطري اسيد را كه از خانه با خودم آورده بودم رويش ريختم.»
 اين زن جوان پس از چند روز سكوت لب به اعتراف گشوده بود و درباره اسيدپاشي روي همسر موقتش صحبت كرد. متهم دليل اين كار را خودداري مرد جوان از ازدواج دايم با او
اعلام كرده بود.
اين ماجرا از روز پنجشنبه 26 فروردين با اطلاع ماموران كلانتري فياض‌بخش از وقوع يك فقره اسيدپاشي روي مردي جوان با خبر شدند و به سرعت به محل حادثه مراجعه كردند. با حضور تيمي از آنها در بيمارستان امام رضا(ع) مرد جوان ادعا كرد دچار اسيدپاشي از سوي همسرش شده است.
مرد 29ساله كه تحت درمان قرار داشت، گفت: «براي صحبت با همسرم در يك هتل قرار گذاشتم تا اختلافات‌مان را رفع كنيم اما دقايقي بعد، كارمان به جدال لفظي كشيد، همسرم نيز يك ليتر اسيد روي من پاشيد.»
اين در حالي بود كه زن جوان پس از بازداشت به اتهام اسيدپاشي، منكر ارتكاب به جرم شد. سرهنگ حميد رزمخواه، رييس پليس آگاهي استان خراسان رضوي با اعلام جزييات پرونده به ميزان گفت: متهم در بازجويي‌هاي فني پليس به اسيدپاشي اعتراف و علت آن را خودداري قرباني از ازدواج با او اعلام كرده است. به گفته سرهنگ رزمخواه متهم پس از تكميل پرونده در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون