• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3511 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

رييس پليس بندرعباس:

راهزني مسلحانه مرگبار در پوشش پليس نامحسوس

اعتماد| هنوز چند روز از آغاز به كار گشت پليس نامحسوس در پايتخت نمي‌گذرد كه برخي منابع از سوءاستفاده چند مجرم سابقه‌دار در قالب آن خبر مي‌دهند.
صبح ديروز رييس پليس بندرعباس از دستگيري چند راهزن مسلح در پوشش ماموران گشت نامحسوس خبر داد و گفت: چندي پيش سه مجرم با لباس شخصي و مسلح به يك قبضه سلاح كلاشينكف با استفاده از تابلوي ايست، خودروها را نيمه‌شب در يكي از جاده‌هاي برون شهري بندرعباس متوقف كرده و در پوشش پليس نامحسوس از آنان مدارك خودرو و هويتي مي‌خواستند تا در فرصت مناسب اقدام به سرقت كنند.
سرهنگ عليرضا مشايخ افزود: آنها در آخرين اقدام، بامداد يكشنبه يك دستگاه خودروي تويوتاي دوكابين را متوقف كرده و در حال بردن دو سرنشين آن به همراه خودرو بودند اما در طول مسير، افراد با سارقان مسلح درگير شدند كه در جريان آن يكي از سارقان در تيراندازي همدستش كشته شد.
به گفته سرهنگ مشايخ به دنبال اين درگيري، سارق مسلح دوم نيز از سوي سرنشينان خودرو و با همكاري اهالي يكي از روستاهاي منطقه و عوامل بسيج دستگير شد.
 سارق سوم نيز كه با يك دستگاه خودرو زانتيا، همدستان خود را اسكورت مي‌كرد از محل حادثه گريخت.
با اعزام نيروهاي پليس به محل، سارق دستگير شده به ماموران تحويل داده شد. او كه از مجرمان سابقه‌دار در زمينه سرقت مسلحانه است پيش از اين در سال 89 به جرم ارتكاب به چندين فقره سرقت مسلحانه به 15 سال حبس محكوم شده بود اما پس از گرفتن مرخصي در شهريور 94 ديگر به زندان بازنگشت و فرار كرد.
 در بازجويي‌هاي پليسي از او پرده از چهار فقره سرقت اعضاي اين باند در پوشش پليس نامحسوس كنار رفته است.
رييس پليس بندرعباس با بيان اين موضوع از دستگيري برادر يكي از متهمان در ادامه تحقيقات پليسي خبر داد.
سوءاستفاده از طرح گشت پليس نامحسوس از سوي اين مجرمان در حالي است كه در روزهاي آغاز شروع به كار اين طرح، سردار حسين ساجدي نيا، رييس پليس پايتخت به شهروندان هشدار داده بود كه ماموران گشت نامحسوس حق برخورد مستقيم ندارند و مردم بايد در مقابل كساني كه خود را مامور نامحسوس معرفي مي‌كنند هوشيار باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون