• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3511 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

متهمان با شكايت دختر نوجوان به دام افتادند

تكرار تعرض با تهيه فيلم سياه

ركنا| دو پسر كه دختري نوجوان را مورد تعرض قرار داده و از اين اقدام خود فيلم گرفته بودند با شكايت دختر از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند.
چندي پيش دختري 14 ساله به كلانتري بروجن مراجعه كرد و به ماموران گفت: «چند وقت پيش با پسري 26 ساله به نام علي در فضاي مجازي آشنا شدم. در ابتدا با هم چت مي‌كرديم اما كم‌كم به او وابسته شدم تا آنجا كه به دور از چشم خانواده در خانه‌اش همديگر را ملاقات مي‌كرديم. اين دوستي مدتي ادامه داشت تا اينكه يك روز علي گفت ديگر نمي‌خواهد با من باشد. تعجب كرده بودم. نمي‌دانستم چه اتفاقي افتاده.
 در همين فكر بودم كه علي تماس گرفت و گفت براي آخرين بار به خانه‌اش بروم. من دعوتش را قبول كردم. مي‌خواستم نظرش را درباره قطع دوستي‌مان عوض كنم اما وقتي به خانه‌اش رفتم، علي را همراه مردي ديگر ديدم.
آنجا متوجه نيت شوم‌شان شدم اما ديگر كاري از دستم بر نمي‌آمد. آنها مرا مورد تعرض قرار دادند و از اين كار خود فيلم گرفتند و با تهديد به انتشار آن، اقدام شوم‌شان را تكرار كردند.»
با ثبت شكايت اين دختر، تيمي از كارآگاهان به خانه علي مراجعه و او و همدستش را دستگير كردند. آنها پس از اعتراف به جرم خود براي صدور حكم به دادگاه معرفي شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون