• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3511 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

اعلام نامزدهاي نهايي انتخابات فدراسيون فوتبال

ادامه راه كفاشيان

انگار نه انگار كه دو هفته ديگر قرار است انتخابات فدراسيون فوتبال برگزار شود. فوتبال ايران در آستانه مهم‌ترين اتفاق مديريتي‌ خود قرار دارد و هيچ هيجاني در ارتباط با انتخابات رياست فوتبال ايران وجود ندارد. به هر حال خيلي‌ها اميدوار بودند كه با برگزاري مجمع انتخاباتي و روي كار آمدن مديريت جديد، تغييرات و سياست‌هاي جديد را در فوتبال كشور شاهد باشيم. اما اين موضوع براي اهالي فوتبال فقط يك آرزوي ساده بود. چرا كه با مشخص شدن تركيب رسمي نامزدهاي پست‌هاي مختلف مديريتي فدراسيون يك واقعيت براي همه روشن شده است. اينكه راه علي كفاشيان در فوتبال ايران ادامه پيدا خواهد كرد. آن هم به يك دليل ساده. رييس فعلي فوتبال ايران به عنوان نايب‌رييس اول پيشنهادي دو نامزد‌ اصلي كنوني انتخابات معرفي شده و عزيزالله محمدي هم تاكيد كرده در صورت اينكه بتواند رييس فدراسيون شود از كفاشيان استفاده خواهد كرد. شهاب‌الدين عزيزي خادم هم تنها گزينه‌اي بود كه با عنوان كانديداي مستقل براي رياست ثبت‌نام كرد و بيشترين امضا از سوي اعضاي مجمع را هم جمع كرده بود. او كه علي كفاشيان در تيم مديريتي‌اش جايي نداشت و برنامه زيادي هم براي تغييرات در فوتبال كشور داشت، ‌با اتفاقاتي عجيب و غريب و باورنكردني از پروسه انتخابات به بهانه نداشتن سابقه كافي مديريتي كنار گذاشته شد تا انتخابات با مديران سنتي كه تاكنون براي رياست ثبت‌نام كرده‌‌اند برگزار شود.
مصطفي آجورلو، مهدي تاج و عزيزالله محمدي سه مديري هستند كه حالا بايد براي رياست با هم رقابت داشته باشند. در اين ميان البته عزيزي‌خادم به عدم احراز صلاحيتش اعتراض رسمي داشته است و منتظر است تا كميته سه‌نفره تجديد نظر به اعتراضش را رسيدگي كند.
روز گذشته البته اسامي نهايي نامزدهاي مختلف حاضر در انتخابات فدراسيون فوتبال هم اعلام شد. به اين ترتيب، علاوه بر سه نامزد مذكور كه براي رياست با هم رقابت خواهند كرد، فريدون اصفهانيان، حبيب‌الله ابوالحسن شيرازي، حيدر بهاروند، مراد حاج جعفري، شهرام دبيري اسكوئي، غلامرضا شاه كرمي، آقاي عباس صوفي، سعيد عباسي، ناصر غلامحسين گودرزي، هدايت‌الله ممبيني نيز براي عضوت در هيات‌رييسه با هم رقابت خواهند داشت. محمود شيعي نيز به عنوان نماينده باشگاه‌ها و عبدالكاظم طالقاني هم به عنوان نماينده هيات‌ها براي عضويت در هيات رييسه ثبت نام كرده‌اند.
براساس مفاد ماده 6 دستورالعمل موضوعه بند 9 ماده 33 اساسنامه در صورتي كه نامزد يا نامزدهايي كه توسط كميته فوق‌الذكر و مراجع ذي‌صلاح احراز شرايط نشده‌اند و به اين موضوع اعتراض داشته باشند فرصت دارند مراتب اعتراض كتبي خود را وفق ماده 6 دستورالعمل موضوع بند 9 اساسنامه به دبيرخانه مجمع (از 5 تا 6 ارديبهشت) در ساعات اداري از ساعت 9:00 صبح لغايت 16:00 مستقر در فدراسيون فوتبال (طبقه سوم) شخصا تحويل دهند و رسيد اخذ كنند.
برخي از نامزدهايي كه صلاحيت آنها براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال احراز نشده، شكايات خود را تنظيم و به فدراسيون فوتبال ارسال كرده‌اند. علي كفاشيان به عنوان مسوول هيات سه نفره تجديدنظر بر پرونده‌هاي معترضان نظارت كرده و به شكايات رسيده در اين باره رسيدگي خواهد كرد. حال بايد ديد نتيجه رسيدگي كميته تجديد نظر به انتخاب كانديداها چه خواهد بود و از بين نامزدهاي احراز صلاحيت نشده، كدام يك مجوز حضور در انتخابات را در لحظه آخر به دست خواهند آورد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون