• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3513 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

سهم خودروسازان و قطعه‌سازان در شكل‌گيري اين وضعيت برابر است

معاون كيفيت گروه خودروسازي سايپا در خصوص افت كيفي ايجاد شده در توليدخودرو گفت: خودروسازان و قطعه‌سازان سهمي مساوي در شكل‌گيري اين وضعيت دارند.
به گزارش سايپا نيوز و به نقل از همشهري در پي موضعگيري‌اخير قطعه‌سازان داخلي در زمينه عوامل موثر در افت كيفي خودروهاي ساخت داخل و بيان سهم يك درصدي قطعه‌سازان، فرزاد غزايي در مورد سهم قطعات توليد داخل از توليد خودروهاي معيوب گفت: نمي‌توان درصد مشخصي از سهم قطعه‌سازان يا ساير عوامل موثر در افت كيفي خودروها را اعلام كرد.
وي افزود: سايپا به‌دنبال مقصر افت كيفي اين خودروها نيست و معتقديم خودروسازان و قطعه‌سازان سهمي مساوي در شكل‌گيري اين وضعيت دارند. غزايي با بيان اينكه نمي‌توان سهم‌بندي از عوامل موثر در توليد خودروهاي معيوب انجام داد و جدا كردن سهم خودروسازان و قطعه‌سازان از اين فرايند امكان‌پذير نيست، افزود: كار طراحي و توليد انبوه قطعات و خودروها به‌طور مشترك انجام مي‌شود، و بايد بتوانيم با توليد قطعه در تيراژ بالا، انتقال دانش فني و فناوري و توليد مشترك كيفيت قطعات و خودروهاي داخلي را بالا ببريم چرا كه ما موظف به عرضه خودروهاي با كيفيت طبق استانداردهاي جهاني هستيم و نبايد خودرو ايرادهاي ايمني داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون