• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3513 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

خبر كوتاه

حضرتي: فصل جديد حيات سياسي اصلاحات رسيده

الياس حضرتي، منتخب مردم تهران در دهمين دوره انتخابات مجلس طي سخناني در جمع هواداران اصلاح طلب مازندارن پيش‌بيني كرد اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات حدود 40 كرسي از 69 كرسي مجلس را از آن خود خواهند كرد.مديرمسئول روزنامه اعتماد  با بيان اينكه مجلس دهم فصل جديدي از حيات سياسي اصلاحات است اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به دنبال بالا بردن ضريب امنيت‌ ملي و تحقق منافع ملي هستند  و براي تحقق اين هدف اسير تهمت‌ها و بداخلاقي‌ها نمي‌شوند/  اعتماد


پيام انتخاباتي عبدالله نوري

عبدالله نوري، وزير كشور دولت اصلاحات در پيامي خطاب به ملت بزرگوار ايران خواستار همت مضاعف مردم و راي به ليست اميد در روز جمعه شد.  متن اين پيام به شرح زير است: جمعه، دهم ارديبهشت ماه ۱۳۹۵، بار ديگر نمايش مسووليت‌شناسي و ايفاي تعهد يكايك شهروندان و هموطناني است كه در كشمكش‌هاي قدرت هيچگاه مايوس نشدند و در فراز و فرودهاي زمانه، «اميد» خويش را از دست ندادند و به باورهاي تاريخي خويش وفادار ماندند. در سال ۱۳۹۲، مردم به آرامي و با هوشياري و با ظرفيت عظيم آراي خويش، كرسي خدمت را در اختيار چهره‌اي قرار دادند كه در سيماي او صداقت، صلابت و كارآمدي مي‌ديدند و در ادامه براي تتميم و تسريع احقاق حقوق خويش با تمامي محدوديت‌ها و رد صلاحيت‌ها، شكوه دوباره را با حضور خويش در هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به نمايش گذاشتند.  اين توفيق اميد بخش در ميانه راه، نيازمند همتي مضاعف است كه اين خواسته و مطالبه، در محدوده‌اي كه تعيين شده است به كمال نسبي خويش نايل شود. حوزه هايي در انتخابات نيازمند حضوري مجددند تا پاره‌اي از نامزدهاي از مسير جامانده را به كاروان اسفند ۹۴ برساند. «اميد» كه مردم بزرگوار در حوزه‌هايي كه انتخابات مرحله دوم برگزار مي‌شود با ايمان راسخ و اعتماد به تشخيص درست خويش با حضور پاي صندوق‌هاي راي، نامزدهاي «ليست اميد» را برگزينند و مسير پيشرفت ملي را در حد بضاعت خود بگشايند.


شرايط مطلوب است

عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات اعلام كرد كه شرايط اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات مطلوب است. وي پيش‌بيني كرد، با توجه به شرايط عمومي استان‌ها 40 كرسي در اين دوره به اصلاح‌طلبان و حاميان دولت برسد. موسوي لاري ادامه داد: در بيشتر شهرستان‌هاي بزرگ كشور مردم به ليست‌ها راي دادند و نگاه مردم جمعي بود.


حق‌شناس: مردم حماسه‌اي ديگر مي‌آفرينند

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به ظرفيت‌هاي مجلس آتي شوراي اسلامي گفت: مردم بسيار جدي و هوشمندانه وارد عرصه انتخابات شدند و بي‌شك در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي حماسه‌اي ديگر خلق مي‌شود.  محمدجواد حق‌شناس عصر سه‌شنبه در نشست فرهنگيان اهواز با حضور سه كانديداي ليست اميد اهواز كه در دفتر حزب اعتماد ملي منطقه خوزستان برگزار شد، گفت: خوشبختانه مردم در دور نخست با حضور گستره خود نشان دادند همچنان تعيين‌كننده نهايي بسياري از امور ملت هستند.  عضو‌ شوراي مركزي حزب اعتماد ملي اظهار كرد: امسال برگزاري انتخابات مجلس دهم فتح بابي براي برگزاري پرشور‌تر دور بعد انتخابات رياست‌جمهوري در سال آينده خواهد بود. عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: مجلس آينده مجلسي جوان خواهد بود كه بي‌شك در برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد براي ساختن آينده‌اي بهتر براي كشور٬ همراه و همگام خواهند بود.  عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: خوشبختانه فعاليت‌هاي اين حزب در تمامي شهرستان‌ها در حال انجام است.  وي تاكيد كرد: حضور پر شور جوانان در فعاليت‌هاي حزب اعتماد ملي نشان‌دهنده پويايي اين حزب است. گفتني است اين نشست با حضور پرشور اعضاي حزب اعتماد ملي و هواداران اين حزب برگزار شد. همچنين در اين نشست علي ساري٬ همايون يوسفي و جواد كاظم نسب‌الباجي سه كانديداي ليست اصلاحات در اهواز و هواداران اين كانديداها حضور داشتند. .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون