• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3524 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

معاون رييس‌جمهور در امور زنان

پرونده تعرض به «ندا» را پيگيري مي‌كنم

اعتماد| به دنبال انتشار اخباري از تعرض يك معلم به دانش‌آموز 9 ساله‌اش در زنجان، معاون رييس‌جمهور در امور زنان با انتشار توييتي در صفحه شخصي خود، از پيگيري موضوع خبر داد.
شهيندخت مولاوردي در جواب يكي از فالوئرهايش كه از او خواسته بود پيگير اين موضوع باشد، نوشت: «حتما پيگيري خواهد شد.»
چندي پيش روزنامه «مردم نو» زنجان با انتشار گزارشي از وقوع اين حادثه در روستاي قره محمد خبر داد. پس از آن دايي ندا در گفت‌وگو با ايلنا گفت: «معلم حدود يك ماه فيلم‌هاي ممنوعه به دختر‌ها نشان‌ مي‌داد و بعد از آن دو دانش‌آموز دخترش (دختر خواهرم و دانش‌آموز هشت ساله ديگري) را جداگانه به دفتر فراخوانده و مورد آزار و اذيت قرار داد. او بچه‌ها را تهديد كرده بود اگر حرفي بزنند، آنها را كتك مي‌زند. زماني كه از اين موضوع با خبر شديم، بلافاصله به پاسگاه رفتيم و شكايت كرديم. »
به گفته او ابتدا ندا براي معاينه به پزشكي قانوني فرستاده و دستور بازداشت معلم صادر مي‌شود. پرونده در دادگستري خدابنده و سپس در مراجع قضايي زنجان مورد بررسي قرار مي‌گيرد اما در نهايت دادگاه اتهام تجاوز به عنف را مردود و عمل متهم را در حد روابط نامشروع اعلام كرد و معلم به قيد ضمانت آزاد شد.
گفته‌هاي دايي ندا در حالي است كه تاكنون هيچ مسوولي از مراجع قضايي زنجان درباره اين حادثه واكنشي نشان نداده و تنها سردار عليرضا صالحي، رييس پليس آگاهي اين استان گفته است كه «آن بخش از پرونده كه مربوط به وظيفه پليس يعني بازداشت متهم و تحويل آن به مراجع قضايي بود، انجام شده و هم‌اكنون پرونده با شيبي مناسب در مراجع قضايي استان در حال رسيدگي است.»
همزمان علي بيات، مسوول روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش زنجان نيز وقوع تعرض را رد كرده و گفته است: «معلم بازداشت نشده و ممنوع از كار است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون