• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3534 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ خرداد

حسينيان: حمايت اصولگرايان از لاريجاني جبري است

رابطه لاريجاني و اصولگرايان در اين سال‌ها پر از فراز و فرودهاي مختلف بوده است. بعد از مشخص شدن تركيب مجلس دهم، همان اصولگراياني كه لاريجاني را براي رياست مجلس نهم مناسب نمي‌ديدند حالا او را براي رياست مجلس دهم بهترين گزينه ناميدند.
براي آنها امروز لاريجاني يك ناجي سياسي است كه مي‌تواند رياست قوه مقننه را براي اصولگرايان حفظ كند. در همين زمينه روح‌الله حسينيان عضو جبهه پايداري در مصاحبه با عصر ايران در مورد حمايت اصولگرايان ازرياست لاريجاني گفت: حمايت اصولگرايان در حال حاضر از رياست لاريجاني يك حمايت جبري است.
وي ادامه داد: اگر اصولگرايان در مجلس دهم نيرويي را داشتند كه زمينه راي آوري و رياست مجلس را داشت قطعا آن فرد را انتخاب مي‌كردند ولي چون چنين نيرويي را ندارند لذا در سال اول از آقاي لاريجاني براي رياست حمايت مي‌كنند.
وي اظهار داشت: شايد اصولگرايان در سال‌هاي بعد بتوانند نيرويي را كشف يا تربيت كنند و تغيير جهت دهند و بعد از آن از لاريجاني براي رياست حمايت نكنند.
 وي تصريح كرد: در واقع ممكن است براي يكي از نيروهاي اصولگراي مجلس دهم چنان مقبوليتي ايجاد شود كه وي مورد حمايت اصولگرايان قرار گيرد و بازهم ممكن است مقبوليت اين فرد ذاتي باشد يا جبري. وي تاكيد كرد: ما اين نيرو را در مجلس دهم كشف مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها