• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3557 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

هشدار بي‌سابقه سردار سليماني به رژيم بحرين:

اهانت به شيخ عيسي قاسم سرآغاز انتفاضه خونيني است

 فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران در پي سلب تابعيت رهبر شيعيان بحرين هشدار داد كه در صورت هرگونه تعدي به شيخ عيسي قاسم با مقاومت مسلحانه بي‌سابقه‌اي روبه‌رو مي‌شود كه اسقاط رژيم بحرين گوشه‌اي از تبعات آن خواهد بود. متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
مردم مسلمان و مظلوم بحرين مدت طولاني و سال‌هاي مديدي است تحت ظلم، تبعيض، بي‌عدالتي، تحقير و اقدامات خشن، ضد انساني و غير قابل قبول آل خليفه قرار گرفته‌اند. اين مردم نجيب و صبور با وجود فشارهاي سنگين و برخوردهاي نژادپرستانه آل خليفه حتي دستگيري برخي از رهبران سياسي و ديني، به زندان كشاندن زن‌ها و كودكان و شكنجه خوفناك آنها، لغو تابعيت شهروندان، تضييع حقوق شهروندي و ده‌ها جنايت ديگر، بدون دادن هر گونه بهانه‌اي به دست آل خليفه به دنبال احقاق حقوق حقه خود به صورت مسالمت‌آميز بوده و تشديد فشارها هرگز آنها را از اين مسير سلمي خارج نكرده است.  اما گستاخي آل خليفه به جايي رسيده است كه با ناديده گرفتن نجابت مردم و حركت سلمي آنها و با استفاده از سكوت معنادار سازمان ملل، امريكا و كشورهاي غربي هر روز بر دامنه جنايات خود و ايجاد خفقان و فشار بيشتر بر ملت بحرين افزوده است.  بازداشت غيرقانوني شيخ علي سلمان و ديگر رهبران سياسي و ديني بحرين در سايه سكوت مجامع بين‌المللي،  آل خليفه را به اين گستاخي كشانده تا حريم روحاني بر جسته و رهبر ديني شيعيان بحرين، حضرت آيت‌الله شيخ عيسي قاسم را مورد تهديد قرار داده و تصورات نگران كننده‌اي در اذهان مردم منطقه و بحرين به وجود آورد. به نظر مي‌رسد آل خليفه از حركت مسالمت‌آميز مردم سوءاستفاده كرده و برآورد دقيقي از خشم مردم
 ندارد.
 يقينا آنها مي‌دانند تجاوز به حريم آيت‌الله شيخ عيسي قاسم خط قرمزي است كه عبور از آن شعله‌اي از آتش را در بحرين و سراسر منطقه پديد خواهد آورد و براي مردم راهي جز مقاومت مسلحانه باقي نخواهد گذاشت. قطعا تاوان آن را آل خليفه پرداخت خواهد كرد و نتيجه آن جز نابودي اين رژيم سفاك نخواهد بود.
حاميان آل خليفه بدانند اهانت به آيت‌الله شيخ عيسي قاسم و استمرار فشارهاي بيش از حد به مردم بحرين سرآغاز انتفاضه خونيني است كه عواقب آن به عهده كساني خواهد بود كه به گستاخي حكام بحرين مشروعيت مي دهند.
 (وانتصروا من بعد ما ظلموا و سيعلم الذين ظلموا ‌اي منقلب ينقلبون) شعرا 222
قاسم سليماني

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون