• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3559 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳ تير

سرخط خبرها

عامل شهادت مامور پليس آگاهي ماهشهر در كمتر از 24 ساعت دستگير شد. آنا

كلاهبرداري از مردم با نام حسين كعبي، بازيكن معروف خوزستاني توسط پليس فتا برملا و كلاهبردار دستگير شد. ايسنا

كارگر 26 ساله شركت هپكو اراك بر اثر سقوط ضايعات به‌شدت مجروح و پس از انتقال به بيمارستان فوت كرد. ايرنا

پايگاه خبري پليس از كشته شدن سه نفر بر اثر تصادف رانندگي درون و برون شهري در استان مركزي خبر داد. ايرنا

مردي كه اقدام به جعل اوراق سازمان قضايي نيرو‌هاي مسلح مي‌كرد، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد. باشگاه خبرنگاران

افرادي در اينترنت با ترفند كمك به نيازمندان و فعاليت‌هاي خيرخواهانه، كلاهبرداري كردند. پليس


ايرنا: يك كودك 26 ماهه كه مادرش فراموش كرد او را با خود به خانه ببرد در اتوبان با يك سواري تصادف كرد و جان باخت. مادر اين كودك در ساعت 22 و 30 دقيقه سه‌شنبه در روستاي نماز از توابع شهرستان ملاير براي خريد غذا به رستوراني كه در يك سمت اتوبان قرار داشته مي‌رود. در اين هنگام بچه 26 ماهه‌اش پشت سر او عرض اتوبان را طي مي‌كند و همراهش مي‌رود مادر غذا را مي‌خرد و به خانه مي‌رود و بعد از نيم ساعت متوجه مي‌شود كه كودكش را همراهش برده بوده. اما وقتي به اتوبان نزديك رستوران مراجعه مي‌كند جسد خون آلود كودكش را پيدا مي‌كند. رييس پليس راه استان همدان گفت: بررسي‌هاي كارشناسانه گوياي اين است كه يك خودرو به صورت جزيي با كودك برخورد كرده و پس از پرت شدن كودك به حاشيه جاده راننده فرار كرده است. شناسايي متهم در دستور كار پليس قرار گرفته است.


در جلسه غيرعلني محاكمه متعرضان به توريست فرانسوي كه روز سي‌ام خردادماه در شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي اصغرزاده برگزار شد متهمان توريست فرانسوي كه دو افغان بودند منكر اتهام خود شدند. شاكي اين پرونده، زني ٢٣ ساله است كه پس از وقوع تعرض، با كمك يكي از دوستان متعرضان (سبحان، تبعه افغان) كه هنگام حادثه در محل حضور نداشت، موفق به فرار شد و با مراجعه به كلانتري، پرده از ماجرا برداشت. قاضي اصغرزاده گفت: «متهمان با وجود اعتراف به تعرض در بازجويي‌ها، در اين جلسه منكر اين مساله شدند اما دلايل‌شان قابل قبول نبود چرا كه مسائلي مانند آوردن توريست به خانه و پذيرايي از او را به ياد داشتند اما همزمان مي‌گفتند آن شب تاريك بود و چيزي نديده‌اند. در سير رسيدگي به پرونده، دستور آزمايش سه نمونه دي‌ان‌اي كشف شده از روي لباس شاكي را صادر كرديم و اكنون پزشكي قانوني تاييد كرده كه يك نمونه از آنها، قطعا متعلق به يكي از متهمان است.»

 

شهران زير زبانه‌هاي آتش

روز جمعه هفته گذشته انفجاري بزرگ در شهران اتفاق افتاد كه علت اصلي آن نشست لوله گاز شهري در زير زمين بود. يك گودال عميق به عمق 20 متر در زمين ايجاد شد و يك نفر از كارگران متروي شهرداري جان باخت. البته كشته شدن نفر دوم در اين حادثه هنوز در حال پيگيري است. گودالي كه از آن انفجار شديد بر جاي مانده، به حدي بزرگ است كه 5 لودر به راحتي در آن جا مي‌شود. از دل اين گودال، زبانه آتشي20 متري، آسمان را شكافت، ساختمان‌هاي اطرافش را سوزاند و شيشه‌هاي‌شان را خرد كرد؛ در حالي كه ساكنان اين ساختمان‌ها در برابر اين قدرت‌نمايي سه ساعته، از پيش شكست خورده بودند و تواني جز تماشا نداشتند: «خيلي وحشتناك بود، نور نارنجي‌اش، گرماي بسيار بالايش و صداي خيلي بلندش شبيه صداي توربين هواپيما، كل كوچه را گرفته بود. طوري كه سنگ و خاك هم با آن انفجار به سمت ما پرتاب شد. » مرد جوان روايت عيني‌تري از علت وقوع حادثه دارد: «ظاهرا كارگران داشتند حفاري مي‌كردند كه آوار نشست مي‌كند و به شكل ناگهاني مي‌ريزد روي لوله اصلي گاز، فشار بالاي آوار باعث مي‌شود كه لوله بشكند و با نشت گاز، انفجار رخ دهد. شنيدم بعضي‌ها مي‌گفتند چنگك لودر هنگام حفر گودال خرده به لوله گاز كه اينطور نيست. » اينها روايت اهالي محل از حادثه شهران در گفت‌وگو با خبرنگار« اعتماد» بود.

 

اعتراض مادر سپهر به راي تاييد جنون قاتل فرزندش

روز 30‌ام خردادماه پزشكان و كارشناسان كميسيون پنج نفره پزشكي قانوني بعد از 9 ماه اعلام كردند كه عامل قتل سپهر 9 ساله در هنگام قتل دچار جنون رواني بوده است. مادر سپهر روز يكم خرداد ماه به دادسراي جنايي تهران رفت و اعتراض خود را به سرپرست دادسراي جنايي تحويل داد تا يك بار ديگر پرونده جنون اشكان قاتل 35 ساله پسرش در پزشكي قانوني بررسي شود. اشكان متهم معتاد به شيشه بعد از مصرف مواد سپهر 9 ساله را در نزديكي خانه‌شان ديده و با چاقو او را كشته بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون