• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3147 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي

سر خط خبر‌ها

فارس: مراسم بزرگداشت سردار شهيد حميد تقوي، از فرماندهان دوران دفاع مقدس كه در دفاع از عتبات عاليات در شهر سامرا به شهادت رسيد، عصر ديروز با حضور علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي و جمعي از همرزمان و فرماندهان نيروهاي مسلح در مسجد جامع شهرك شهيد بروجردي برگزار شد. سردار مسعود جزايري، سردار جعفر اسدي، منوچهر متكي از جمله افراد حاضر در اين مراسم بودند.
ايلنا: شهربانو اماني، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي تاكيد كرد: انتظار از آقاي سرافراز اين است كه با توجه به شناخت كاملي كه از رسانه‌هاي برون مرزي و صداوسيما دارند، صدا و سيما را از تك‌بعدي بودن و يك جانبه‌نگري خارج كنند. متاسفانه فقط يك جناح بر صداوسيما حاكم است و ديگر گروه‌ها و جناح‌ها حتي نمي‌توانند در اين رسانه از خود دفاع كنند و حتي شرايط براي دفاع از دولت به شكل مساوي فراهم نيست.
ايرنا: ضرغام صادقي، عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت: تعدادي از اعضاي كميسيون اصل 90 مجلس در اعتراض به عدم حضور در كميسيون تلفيق بودجه اعلام كرده‌اند كه در صورت اجازه ندادن به آنها براي حضور در اين كميسيون، استعفا خواهند داد.
خانه ملت: هيات بررسي و تطبيق مصوبات دولت با قوانين، 44 مصوبه دولت را بررسي و عدم مغايرت آنها با قانون را اعلام كرد و دو مصوبه نيز مغاير با اصول قانوني دانسته شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون