• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3566 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۳ تير

هشتگ شما اول بفرما

شهرام شهيدي

در پي بمبگذاري در فرودگاه آتاتورك تركيه برخي رانندگان تاكسي پس از انفجار به‌جاي ۲۰ دلار، تا صد دلار كرايه گرفتند تا مردم رو از فرودگاه نجات بدن!در حملات تروريستي مشابه در «بلژيك و پاريس»، رانندگان به‌صورت رايگان اين كار را انجام دادند.
موسيو شيطان تحقيق كرد ببيند در بقيه كشورها در صورت مشابه چه اتفاقي مي‌افتد:
در عربستان: صف تشكيل مي‌شود. بعد از كساني كه وابستگي به خاندان سعودي دارند مي‌خواهند بيايند اول صف و به ترتيب نزديكي به پادشاه بايستند. خانم‌ها بايد بروند ته صف.
در سوييس: از آن جايي كه از بچگي هي به ما گفته‌اند اينجا كه سوييس نيست پس مردم سوييس بايد يك همچين رفتاري داشته باشند كه مردم هي به راننده تاكسي اصرار كنند كه صد يورو مي‌دهيم و راننده تاكسي‌ها هي بگويند جان شما نميشه. نهايتش دو يورو. بعد هم مردم اينقدر سر سوار شدن تاكسي به هم تعارف مي‌كنند و نوبت مي‌بخشند كه بمب بعدي هم منفجر مي‌شود و همه مي‌ميرند.
در ايتاليا: راننده تاكسي‌ها و مسافران اينقدر سر هم كلاه مي‌گذارند كه معلوم نمي‌شود كي به كي است. آخرش هم يكي مي‌گويد فرار نكنيد سر بمبگذار هم كلاه گذاشته بودند و بمب چيني بهش داده بودند. منفجر نشد!
در كره شمالي: مردم بر سر زنان و شيون كنان دسته جمعي مي‌روند كاخ رهبر كره شمالي و او را سوار ماشين مي‌كنند مي‌آورند فرودگاه تا اول او سوار تاكسي شود و برگردد كاخ. بعد خودشان پاي پياده بر مي‌گردند خانه.
در ايران: مردم فوري به اينترنت وصل مي‌شوند و در شبكه‌هاي مجازي كمپين تاكسي ارزان و هشتك شما اول بفرما را تشكيل مي‌دهند. اما وقت سوار شدن...
 به علت وقوع اتفاق‌هاي ناگوار براي موسيو شيطان حين سوار تاكسي شدن گزارش نصفه رها مي‌شود. پايان باز اصغر فرهادي‌طور!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون