• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3567 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

خبر

بودجه به كميته امداد براي تامين جهيزيه مددجويان

اعتماد| سيد پرويز فتاح، رييس كميته امداد گفت: «در بودجه سال ۹۵ كميسيون تلفيق مجلس مقرر كرده كه بودجه خاصي براي كمك هزينه جهيزيه در اختيار كميته امداد قرار دهد.» فتاح، بارديگر از مردم به خاطر پخش تصاوير مربوط به توزيع افطاري بين مددجويان در شهرستان باغ ملك عذرخواهي كرد و ضمن اشاره به انتشار عكسي كه طي چند روز گذشته در فضاي مجازي منتشر شده گفت: بيشتر از همه از ديدن اين تصوير خجالت‌زده و ناراحت شدم زيرا اين رفتار كاملا ناشايست و خطا بوده و دستور داده‌ام تمامي عاملان و باعث اين عوامل عزل شوند. چنين رفتارهايي خلاف فرهنگ ما است و بايد از مردم به خاطر چنين رفتاري عذرخواهي كنم زيرا اين رفتار به اعتماد عمومي لطمه مي‌زند در حالي كه همواره در كميته امداد، امدادرساني با عزت و اكرام را در دستور كار خود قرار داده‌ايم و اميدواريم هيچگاه شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم. فتاح همچنين به برخي نقاط به‌شدت محروم كشور اشاره كرد و گفت: «اين مردمداري نيست كه با وجود اين همه سال پس از انقلاب باز هم نقاطي به‌شدت محروم در كشور داشته باشيم. آيا ما در كشور ندار بوديم؟ نفت نداشتيم؟ آيا ذره‌اي از ثروت كشور به اين مناطق محروم تعلق نمي‌گيرد؟اقتصاد كشور نبايد فقرآفرين باشد. ركود و تورم، مخصوص اين دولت نيست و هميشه در كشور بوده و براي از بين بردن فقر و ايجاد توسعه بايد ركود و تورم را از بين برده اوضاع را تغيير بدهيم.»

اعزام 12مصدوم آتش سوزي روستاي شوريك خوي به تهران و اصفهان

ايرنا| رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني آذربايجان غربي گفت: « 12 مصدوم حادثه آتش سوزي روستاي شوريك خوي پس از انجام مداخله‌هاي درماني در بيمارستان امام خميني (ره) اروميه براي درمان تكميلي به بيمارستان‌هاي تهران و اصفهان اعزام شدند.» جواد آقازاده افزود:
« بامداد روز يكشنبه پنج نفر از اين مصدومان از طريق فرودگاه اروميه و با استفاده از هواپيماي ويژه درماني به بيمارستان سوانح سوختگي شهيد مطهري تهران اعزام شدند. 6 نفر ديگر از مصدومان نيز ساعتي پيش با استفاده از هواپيماي ويژه از اروميه به بيمارستان سوانح سوختگي امام موسي كاظم (ع) اصفهان اعزام شدند. در حين اعزام، يكي از اين بيماران كه مبتلا به بيماري ديابت نيز بود و بيش از 90 درصد سوختگي داشت، در فرودگاه فوت شد. از شش نفر بيمار اعزامي به بيمارستان اصفهان نيز دو نفر وضعيت وخيمي دارند كه مراقبت‌هاي لازم از آنها صورت مي‌گيرد. عصر چهارشنبه هفته گذشته بر اثر نشت از يك كپسول گاز، انفجاري در يك منزل مسكوني در روستاي شوريك خوي رخ داد كه چهار نفر از ساكنان اين منزل مسكوني مصدوم شدند و زماني كه اهالي روستا براي كمك به مصدومان و خاموش كردن آتش‌سوزي در نزديكي اين منزل مسكوني جمع شده بودند، انفجار دوم كپسول گاز روي داد كه در پي آن 20 نفر ديگر مصدوم شده و روانه بيمارستان شدند. وزير بهداشت دستور ويژه‌اي براي رسيدگي به اين افراد و انتقال آنها به تهران داده بود.


اعلام حقوق 14 ميليوني قاليباف در شورا

ايسنا| عضو هيات رييسه شوراي شهر تهران حقوق قاليباف را 14 ميليون تومان در ماه اعلام كرد. ابوالفضل قناعتي با بيان اينكه صبح امروز در جلسه غير علني شوراي شهر تهران موضوع فيش حقوقي شهردار تهران مورد بحث و تذكر برخي از اعضاي شوراي شهر قرار گرفت و گفت: پس از تذكر رضا تقي‌پور در خصوص شفاف‌سازي مالي در شهرداري و گلايه از اعلام اعداد مختلف در خصوص حقوق شهردار، ناصر اماني، معاون برنامه‌ريزي و توسعه امور شوراهاي شهرداري تهران با درخواست وقت از مديريت شوراي شهر در خصوص حقوق شهردار تهران توضيحاتي را ارايه كرد. وي افزود: بر اساس اعلام معاون شهردار تهران، حقوق ثابت قاليباف در ماه حدود 10 ميليون تومان بوده كه با جمع مزاياي سالانه آن به 123 ميليون تومان مي‌رسد؛ هرچند كه به جز اين حقوق بر اساس قانون، حقوق عمراني به تمام شهرداران كشور داده مي‌شود كه حدود چهار ميليون تومان است كه اين حقوق به شهردار تهران نيز تعلق گرفته است و در مجموع شهردار تهران ماهيانه حدود 14 ميليون تومان دريافت مي‌كند. قناعتي افزود: شهردار تهران از دانشگاه نيز بابت تدريسش بايد حقوق دريافت مي‌كرده كه در طول اين سال‌ها تمامي حقوق خود كه چيزي حدود ماهانه شش ميليون تومان مي‌شود را به دانشگاه برگردانده و در مورد حرفه خلباني خود نيز حقوقي دريافت نمي‌كند. وي در مورد حقوق همسر قاليباف زهرا مشير گفت: بنابر اعلام معاون شهردار همسر قاليباف تاكنون يك ريال نيز بابت زحمات خود دريافت نكرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون