• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3147 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي

خبر

انتخابات فدراسيون اسكي؛ 28 دي

انتخابات فدراسيون اسكي بعد از مدت‌ها قرار است 28 دي برگزار شود. اين فدراسيون در حال حاضر با سرپرستي نيك‌بين فعاليت مي‌كند كه پيش از اين ناصر طالبي به عنوان سرپرست در فدراسيون حضور داشت. فدراسيون اسكي بيش از يك سال است كه با سرپرست اداره مي‌شود و يك بار هم انتخابات آن لغو شد.

 نظارت دقيق‌‌تري در تيم‌هاي ملي خواهم داشت

الهه عرب‌عامري، سرپرست نايب‌رييس فدراسيون فوتبال در امور بانوان در مراسم معارفه خود گفت: بدون شك كار سختي را پيش رو دارم و فعاليت‌هاي فريده شجاعي را ادامه خواهم داد. معتقدم كارهاي بسيار خوبي در فوتبال و فوتسال بانوان صورت گرفته و در شرايط بحراني و سخت با هدف موفقيت پيش رفته‌ايم. او ادامه داد: اين رشته حساسيت‌هاي خاص خود را دارد و با همكاري و حمايت مسوولان فدراسيون مي‌توان موفق بود. قصد دارم تا ماه آينده سمينار نواب رييس بانوان را برگزار كرده و از نزديك با مشكلات و فعاليت‌هاي بانوان در اين رشته آشنا شوم. برنامه‌هاي كوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت را طراحي كرده‌ام و در برنامه كوتاه‌مدت خود قصد دارم ابتدا در بخش آشنايي با نواب رييس گام بردارم و سپس در بخش‌هاي ديگر مخصوصا تيم‌هاي ملي نظارت دقيق‌تري داشته باشيم تا بتوانيم گام به گام و با رفع مشكلات و مديريت دقيق موانعي كه بر سر راه فوتبال بانوان است را رفع كنيم.

ضعف بزرگ تيم كي‌روش در آستانه جام ملت‌ها

تيم ملي ايران در ديداري تداركاتي در استراليا به مصاف تيم ملي عراق رفت و موفق شد اين تيم را با تك گل آزمون شكست دهد. كارلوس كي‌روش كه از اين ديدار به چشم بازي‌اي براي شناخت بيشتر بازيكنانش و تاكتيك موردنظرش نگاه مي‌كرد، بعد از جام جهاني فقط دو ديدار تداركاتي رسمي براي تيمش هماهنگ شده كه اين آخري هم مقابل عراق و در آستانه اين تورنمنت بوده است. كره‌جنوبي و عراق دو كشوري بودند كه كي‌روش توانسته در اين دو بازي تيمش را محك بزند و در هر دو بازي هم تيم ملي با تك‌گل سردار آزمون به برتري رسيده است. كي‌روش در اولين ديدار تداركاتي رسمي مقابل كره‌جنوبي و در ايران از ابتداي بازي تركيب اصلي‌ تيمش كه در جام جهاني هم بيشتر نفراتش به ميدان رفته بودند استفاده كرد و در اواسط نيمه دوم بازيكنان جوانش را وارد تركيب كرد و در ديدار ديروز مقابل عراق از ابتدا به شاگردان جوان و بي‌تجربه از نظر بازي ملي فرصت داد و در اواخر بازي تركيب اصلي و نفرات باتجربه را وارد زمين كرد. اگرچه به گواه كارشناسان با حضور نفراتي مثل اشكان دژآگه و رضا قوچان‌نژاد در اواخر بازي، نوع بازي ايران با تغيير اساسي روبه‌رو شد و اين تيم فرصت‌هاي بيشتري براي گلزني به دست آورد اما همچنان به نظر مي‌رسد بهتر اين بود كه فدراسيون و مسوولان فوتبال ايران براي حضور در چنين رقابت حساسي در سطح قاره آسيا امكانات بهتري از نظر بازي تداركاتي براي كارلوس كي‌روش براي شناخت بيشتر نفراتش مهيا مي‌كردند. تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا با تيم‌هاي امارات، قطر، بحرين همگروه است.

پيروزي حريف ايران مقابل اردن

تيم ملي فوتبال بحرين مقابل تيم ملي اردن در ديداري دوستانه به پيروزي رسيد. رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا از روز 19 دي با ديدار استراليا مقابل كويت آغاز مي‌شود. در همين راستا تمامي تيم‌هاي ملي در استراليا حاضر شدند و با برگزاري آخرين ديدارهاي دوستانه خود را آماده حضور پرقدرت در اين رقابت‌ها مي‌كنند. بحرين يكي از تيم‌هاي هم‌گروه ايران در ديداري دوستانه به مصاف اردن رفت كه موفق شد با تك گل فوزي ايش در دقيقه 84 به پيروزي برسد. در ديگر ديدار دوستانه ديروز عربستان با كره جنوبي بازي كرد كه كره توانست با نتيجه 2 بر صفر از سد حريف خود بگذرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون