• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3572 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

حاجي بابايي احتمال حمايت از روحاني را صفر دانست

اصولگرايان ماه‌هاي سختي در پيش دارند. آنها در حمايت از روحاني يا معرفي رقيبي براي انتخابات رياست‌جمهوري از همين حالا در دوراهي مانده‌اند. در حالي كه ميانه‌روهاي اين جريان رفته‌رفته خود را به روحاني نزديك مي‌كنند تا راه براي حمايت احتمالي از وي باز باشد اما طيف‌هايي مانند جبهه پايداري و جبهه يكتا در ميان آنها هستند كه همچنان مي‌خواهند عنان كل جريان اصولگرايي را در اختيار بگيرند. حميدرضا حاجي‌بابايي، وزير آموزش و پرورش دولت احمدي‌نژاد يكي از نمايندگان اين طيف است.
او ديروز در مورد برنامه‌هاي اصولگرايان براي انتخابات 96 گفت: اصولگرايان هنوز برنامه‌هاي‌شان را براي انتخابات رياست‌جمهوري 96 شروع نكردند و شايد مقداري هم دير شده باشد. آقاي احمدي‌نژاد نيز همانند همه افرادي است كه نام‌شان براي انتخابات 96 مطرح است. فعلا نام او از سوي برخي مطرح است و در مورد حمايت اصولگرايان از وي نيز بايد گفت هر چيزي را بايد در موقعيت امكان قرار داد.
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد شانس احمدي‌نژاد براي پيروزي نيز گفت: همه كساني كه كانديدا مي‌شوند شانس پيروزي دارند اما درصد آن مهم است. نماينده همدان در مورد اينكه كانديداي اصولگرايان تا چه اندازه شانس پيروزي مقابل روحاني را در انتخابات 96 خواهند داشت، افزود: بالاخره اصولگرايان به موفقيت فكر مي‌كنند و اين موفقيت را با مجموعه اصول و شرايط و فردي كه انتخاب مي‌كنند به دست مي‌آورند. اين نماينده اصولگراي مجلس احتمال حمايت اصولگرايان از روحاني گفت: احتمال حمايت اصولگرايان از روحاني را صفر مي‌بينم و البته اين احتمال مربوط به امروز است و ممكن است فردا اتفاق ديگري بيفتد.
وي در پيش‌بيني خود از اينكه رييس‌جمهور آينده روحاني خواهد بود يا فرد ديگري رييس‌جمهور خواهد شد، گفت: اين موضوع بستگي به عملكردها دارد و اينكه روحاني چه عملكردي در يك سال آينده خواهد داشت. اين يك سال بسيار براي دولت مهم است و اگر بتواند سياست‌هاي قوي و قدرتمندانه داشته باشد، مي‌تواند موفق باشد و اگر بتواند رضايت عمومي را جلب كند درصد موفقيتش نيز بيشتر است و در حال حاضر مردم نسبت به اوضاع و احوال اقتصادي كشور رضايتي ندارند. عصر ايران

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون