• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3584 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد

ويژه

تدريس دروس مراقبت زيبايي و گريم در تيبا

شركت تعاوني تيبا نخستين شركت تعاوني در ايران است كه اقدام به تدوين دروس دانشگاهي در رشته مراقبت زيبايي و گريم در مقطع كارداني و كارشناسي كرده و به تاييد دانشگاه جامع و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري رسانده ونخستين مبتكر آموزش‌هاي عالي در اين صنعت است. در همين رابطه خانم ژاله خداياري محمدي يكي از مديران اين شركت اعلام داشت.
 هيات رييسه و هيات مديره اين تعاوني با تكيه بر فرمايشات مقام معظم رهبري و با استناد به اصل 44 قانون اساسي و دستاوردهاي پژوهشي علمي و مهارتي خود، آموزش نيروي انساني كارآمد و متكي بر دانش روز را به عنوان مهم‌ترين برنامه راهبردي خود تدوين كرده است. در اين راستا تمام تلاش خود را در سال 1382 با تاسيس نخستين مركز دانشگاهي تحت نظارت وزارت علوم و تحقيقات و زيرنظر دانشگاه علمي كاربردي در رشته مراقبت زيبايي و پيرايش و مراقبت موبه ثمر نشاند و اين افتخار را نصيب خويش كرد. از طرفي، تعاوني تيبا فعاليت‌هاي بي‌نظيري را در حوزه آموزش‌هاي آزاد مهارتي سازمان فني حرفه‌اي زيرنظر وزارت كار، با بيش از 100 حرفه به نام خود ثبت كرده است.


لوح تقدير شركت برتر بهره‌ور به فولاد مباركه اهدا شد

چهارمين همايش جايزه بهره‌وري معادن و صنايع معدني توسط سازمان توسعه معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) و با حضور تعدادي از فعالان و مديران صنعت معدن و فولاد برگزار شد و فولاد مباركه اصفهان در بين شركت‌هاي بخش صنايع معدني فولادي موفق به كسب بالاترين امتياز در شاخص‌هاي مالي بهره‌وري و لوح تقدير شركت برتر بهره‌ور باحضور دكتر كرباسيان، رييس سازمان توسعه معادن و صنايع معدني ايران و خانم دكتر طباطبايي، رييس سازمان ملي بهره‌و‌ري ايران به دكتر سبحاني مديرعامل شركت فولاد مباركه اهدا شد.
در متن اين لوح آمده است: افزايش سهم بخش معدن و صنايع معدني در توليد ناخالص داخلي (GDP) و در نتيجه بهبود عملكرد شاخص‌هاي كلان كشور نيازمند رشد شاخص‌هاي بهره‌وري بنگاه‌ها است.
بهره‌وري به مثابه بنيان رقابت‌پذيري در اقتصاد مقاومتي، نتيجه استفاده كارآمد و اثربخش بنگاه‌ها از نهاده‌هاي ارزشمند توليد است.
بدين وسيله ضمن تبريك كسب عنوان شركت بهره‌ور در گروه صنايع معدني فولادي سال 94 از تلاش بي‌وقفه و همت والاي مديريت و كاركنان آن شركت قدرداني به عمل مي‌آيد.
به گزارش خبرنگار فولاد، سازمان ايميدرو هر ساله شركت برتر بهره‌ور را در مجموعه‌هاي تحت پوشش خود براساس رشد شاخص بهره‌وري كل عوامل توليد (TFP) انتخاب مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون