• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3595 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

انكار قتل در دادگاه

ردپاي دو نوجوان در پرونده قتل در ارتباط نامشروع

اعتماد| دو پسر جوان كه متهمند با همكاري يك زن و دو مرد ديگر، شوهر زن را به قتل رسانده‌اند در جلسه غيرعلني دادگاه منكر ارتكاب قتل شدند. دو متهم مرد پرونده پيش از اين با حكم شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران به اعدام و متهم زن به جرم ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق و 15 سال حبس محكوم شده‌اند.
7 آذر ٩٢ مردي پس از برقراري ارتباط نامشروع با زني متاهل، شوهر او را با همدستي برادر و سه دوست خود به قتل رساند و جسدش را در بيابان‌هاي اطراف تهران انداخت. پس از كشف جسد، همسر مقتول مورد بازجويي قرار گرفت و با اعتراف او چهار متهم ديگر (دو مرد و دو پسر) نيز دستگير شدند. زن مقتول در دادگاه گفت: «وقتي با بهنام (يكي از متهمان) آشنا شدم، از آزارهاي شوهرم با او حرف زدم. شب حادثه همراه سه دوست ديگرش به خانه ما آمد و با علي درگير شد. دقيق نمي‌دانم چه كسي با شلوار علي را خفه كرد.» پس از او دو متهم مرد نيز پشت جايگاه ايستادند اما بر خلاف اعترافات‌شان در بازجويي‌ها، منكر ارتكاب قتل شدند. قضات شعبه هشتم دادگاه در نهايت با توجه به مدارك موجود، اين دو متهم را به اعدام محكوم كردند اما پرونده دو متهم نوجوان ديگر را براي رسيدگي در اختيار شعبه هفتم (ويژه اطفال) قرار دادند. در جلسه رسيدگي به پرونده آنها كه صبح ديروز به شكل غيرعلني در شعبه هفتم به رياست قاضي خازني برگزار شد، هر دو متهم ارتكاب قتل را انكار كردند. يكي از آنها گفت: «من در قتل شركت نكردم. يكي از متهمان گفت شلوار را بينداز و من فقط آن را به سمتش پرتاب كردم.» متهم نوجوان ديگر نيز گفت: «من در درگيري بودم اما نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه مقتول كشته شد.» در پايان دادگاه قضات وارد شور شدند تا راي نهايي را صادر كنند.

 

«امير اليور» همسرم را كشته

اعتماد| مرد جواني كه شش سال پيش همسرش را به قتل رساند مدعي است قاتل شخصي به نام (امير اليور) است.وي اواسط خرداد سال 93 در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران محاكمه و به يك بار قصاص با پرداخت تفاضل ديه محكوم شد. پس از ارسال پرونده به ديوان عالي كشور راي صادره  نقض شد و پرونده براي محاكمه مجدد متهم به شعبه هم‌ عرض رفت. در نهايت پرونده براي بررسي مجدد به شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران ارسال شد. متهم بعد از شش سال از وقوع قتل، قاتل را شخصي به نام (امير اليور) معرفي مي‌كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون