• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3600 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد

وعده نعمت‌زاده براي حمايت ويژه دولت از صنعت

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت حمايت‌هاي ويژه‌اي از صنعت در كشور به خصوص استان كهگيلويه و بويراحمد مي‌كند.
 به گزارش ايسنا، محمدرضا نعمت‌زاده در بازديد از مجتمع نان صنعتي كوبودنا ياسوج اظهار كرد: اگر پايه‌هاي صنعت در استان كهگيلويه و بويراحمد قوي شود، مشكل بيكاري در اين استان از بين خواهد رفت. وي بيان كرد: از سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در استان كهگيلويه و بويراحمد حمايت‌هاي ويژه مالي و تسهيلاتي با شرايط مطلوب مي‌شود.
به گزارش ايسنا، مجتمع نان صنعتي كوبودنا ياسوج يكي از واحدهاي صنعتي استان است كه با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و همت جوانان استان و با استفاده از ماشين‌آلات به روز با ظرفيت توليد انواع نان در هر شبانه‌روز ۲۰ تن ايجاد و راه‌اندازي شده است. يكي از ابتكارات اين واحد صنعتي استفاده از گياهان دارويي و آرد بلوط در توليدات خود است.
 لازم به ذكر است كه وزير صنعت، معدن و تجارت از كارخانه قند ياسوج نيز بازديد كرد. وي در اين بازديد قول داد به هر ميزان سهم آورده سهامداران باشد از منابع بخش خصوصي و اتاق بازرگاني ايران در اختيار اين سايت قرار دهد. نعمت‌زاده با بيان اينكه اين سايت نمايشگاهي يكي از زيباترين سايت‌هاي كشور است، افزود: قرار است كه پنج تا شش ميليارد تومان سهم آورده از سوي سرمايه‌گذاران در اين سايت هزينه شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون