• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3606 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

ويژه

گشايش ۴۳ ميليون حساب الكترونيك در بانك ملت
 تعداد حساب‌هاي الكترونيك گشايش شده بانك ملت از مرز ۴۳ ميليون حساب گذشت. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، تعداد اين حساب‌ها در تيرماه سال ۹۵ نسبت به سال ۹۳ حدود سه ميليون فقره افزايش داشته است. در عين حال، شمار مشتريان بانك ملت نيز در سال جاري به ۲۹ ميليون مشتري افزايش يافت كه رشدي معادل دو و نيم ميليون مشتري را نسبت به دو سال گذشته، تجربه كرده است.


صدور كارت هديه از راه كيوسك‌هاي بانك‌ پاسارگاد
 مشتريان گرامي بانك‌ پاسارگاد مي‌توانند كارت هديه آني با طرح و جمله دلخواه خود را از طريق كيوسك‌هاي بانكي مستقر در شعبه‌هاي بانك‌ پاسارگاد دريافت كنند. اين بانك با استقرار كيوسك‌هاي بانكي در 57 شعبه منتخب خدماتي مانند صدور كارت هديه با طرح و متن دلخواه، پرداخت قبض از طريق باركدخوان و به صورت درج شناسه‌ها، خريد شارژ تلفن همراه، دريافت صورتحساب كارت‌هاي بانك پاسارگاد، مانده‌گيري از كارت‌هاي شتابي، انتقال وجه كارت به كارت شتابي، شارژ من كارت (در كيوسك‌هاي شهر مشهد)، اطلاع‌رساني در خصوص مواردي مانند نرخ روزانه ارز، آدرس و تلفن واحدهاي بانك، نظرسنجي و بازخورد، اطلاع از درصد سود سپرده‌ها، دسترسي به كليه امكانات سايت بانك‌ پاسارگاد و... را ارايه مي‌دهد.


فولاد مباركه اصفهان از نظر فناوري بسيار پيشرفته است
به گزارش خبرنگار فولاد، چن درانگ (Chen Derong) قائم‌مقام مديرعامل شركت بائو استيل، پنجمين فولادساز بزرگ دنيا، در ديدار با مديرعامل و معاونين شركت فولادمباركه و بازديد از خطوط توليد اين شركت گفت: بائو استيل يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي فولادسازي چين است كه ما امروز به عنوان نماينده اين شركت به فولادمباركه آمديم تا از نزديك با بزرگ‌ترين فولادساز ايران نيز آشنا شويم. با صحبت‌هايي كه با مديران شركت فولادمباركه شد بر آن هستيم تا فرصت‌هاي همكاري بين بائواستيل و اين شركت را بيشتر بررسي كنيم، چراكه با حضور در فولادمباركه به اين نتيجه رسيديم كه فولادمباركه به عنوان يك فولادساز از تجهيزات و تكنولوژي پيشرفت‌هاي استفاده مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون