• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3606 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

وزير دفاع خبر داد

دستيابي به موشك كروز دريايي مافوق صوت در آينده‌اي نزديك

گروه سياسي| وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: در آينده نزديك به موشك كروز دريايي با سرعت مافوق صوت دست پيدا خواهيم كرد و امروز در اين زمينه پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته‌ايم. به گزارش ايسنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات سردار حسين دهقان در مراسم رونمايي از موتور توربو جت ملي «اوج» به شرح زير است:
  طي مدتي كه در دولت حضور داشته‌ايم با توجه به اينكه دستاوردهاي جدي و موفقيت‌هاي خوبي داشته‌ايم، توانسته‌ايم با وجود آنكه دشمنان و بدخواهان ملت ايران هم در گذشته و هم در دوران فعلي سعي كردند مسائلي را به ما تحميل كنند، با باورمندي به نصرت الهي و خودباوري كه درون مجموعه وزارت دفاع موج مي‌زند روند خوبي را طي كنيم و بسياري از موانع را از پيش رو برداشته و به سمت جلو حركت كنيم.
  امروز در وضعيتي هستيم كه نه تنها رضايت نيروهاي مسلح را در خدمت‌دهي جلب كرده‌ايم بلكه توانسته‌ايم وضعيت صنايع دفاعي را به سمتي حركت دهيم كه در بحث كميت و كيفيت محصولات و ساير خدمات نيازها را برطرف كرده و نسبت به آن يك نوع پيشراني پيدا كنيم.
  در برنامه چهار ساله‌اي كه به دولت تقديم شده است منابع انساني و مادي را متمركز كرده‌ايم. ما با پژوهش‌ها وتحقيقاتي كه مي‌توانستيم در بازده‌هاي زماني كوتاه داشته باشيم بيشترين اثر را در رابطه با توان دفاعي داشته‌ايم و آن را نيز به كار گرفته‌ايم.
  اولويت اين وزارتخانه بر سيستم‌ها و سامانه‌هايي قرار گرفته است كه مي‌توانستند دافع مشكلات موجود باشند. ما كوشيده‌ايم اولويت را برآن قرار دهيم كه سيستم‌ها و سامانه‌هايي كه مي‌توانسته دافع مشكلات موجود باشند و در عين حال نگاهي به آينده نيز با خود به همراه داشته باشند را نيز به كار بگيريم تا بتوانيم در پاسخگويي به تهديدات محتمل به خوبي عمل كنيم و حتي از قدرت پيش‌بيني تهديدات نيز برخوردار باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون