• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3617 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

متهم با نمايش اسلحه سعي در جلب اعتماد مادر شاكي داشت

تعرض پليس قلابي به دختر 18‌ساله

اعتماد
دختر 18 ساله ساكت و آرام روي صندلي‌هاي آهني قهوه‌اي رنگ اتاق بازپرسي شعبه هشتم دادسراي جنايي نشسته و منتظر است مادرش از او دفاع كند. مادر مدام صورت دخترش را تماشا مي‌كند و مي‌گويد: «جناب بازپرس اين فقط نوزده سالشه، ساده اس، نمي‌فهمه چه بلايي سرش اومده»
مادر و دختر هر دو سياه پوشيده‌اند. مادر مدام تكه موهاي طلايي رنگش را زير روسري سياه فرو مي‌كند و مي‌گويد: «آقاي قاضي من به اين مرد اعتماد كردم تو خونه و زندگيم راهش دادم. نمي‌دونستم مي‌خواد اين بلارو سر دخترم بياره.» پيش از ظهر ديروز مرد 36 ساله متاهلي كه هفته پيش به اتهام آزار و اذيت دختر هجده ساله‌اي بازداشت شده بود براي ادامه جلسات بازپرسي در شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران حاضر شد و به سوالات بازپرس پاسخ داد.
متهم  نيز مدام اشك مي‌ريخت و در برابر صحبت‌هاي زن و دختر سكوت كرده بود. مادر دختر در شرح حادثه به بازپرس ايلخاني گفت: «من مدت‌هاست كه از همسرم جدا شده‌ام و همراه با دخترم در شرق تهران زندگي مي‌كنم. بهمن ماه سال گذشته بود كه در راه بازگشت به خانه منتظر تاكسي بودم كه مردي با خودروي پرايد جلويم توقف كرد و خواست تا سوار ماشينش شوم. من هم به خيال اينكه مسافركش است سوار شدم.
 او خودش را سروان نيروي انتظامي معرفي كرد و مداركي را به همراه يك اسلحه از داخل داشبورد ماشينش بيرون آورد و براي جلب اعتماد نشانم داد. بعد از مدتي اين مرد به خانه من آمد و شماره تلفن خودش را به دخترم داد. وقتي متوجه شدم از دخترم خواستم كه شماره تلفنش را پاك كند و ديگر اسمش را هم نياورد. تا اينكه در تاريخ 24 بهمن سال گذشته وقتي دخترم در حال رفتن به خانه دوستش بود اين مرد با او تماس گفت و در خيابان قرار گذاشت. او دخترم را در خيابان ديده بود و با اسلحه تهديدش كرده بود كه به خانه‌اش برود. بعد در خانه‌اش به او تعرض كرد.»
دختر 18ساله گفت: «آن روز در خانه نشسته بودم كه اين مرد با من تماس گرفت و گفت مي‌خواهد ببيندم. اما وقتي سر قرار رفتم با اسلحه تهديدم كرد و من را به خانه‌اش برد. او تلويزيون را روشن كرد و مشغول بازي پلي استيشن شد. در تمام اين مدت به مرد گفتم كه مي‌خواهم به خانه‌ام بروم اما او توجهي نكرد و بعد از اينكه بازي‌اش تمام شد من را مورد تعرض قرار داد.»
مرد 36 ساله درباره روز حادثه گفت: «من ارتباط با شاكي را قبول دارم اما به او تجاوز نكرده‌ام. آن روز همسرم سر كار بود و من اين دختر را به خانه بردم. اگر به زور اين كار را مي‌كردم همه اهالي آپارتمان مي‌فهميدند. اما دختر همراه من به خانه آمد و در كنارم پلي استيشن بازي كرد. »
سرانجام قاضي ايلخاني پس از شنيدن اظهارات دختر هجده ساله، مادر وي و متهم اين پرونده، مرد جوان را براي ادامه تحقيقات در اختيار ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ قرار داد و بررسي‌هاي بيشتر در اين رابطه ادامه دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون