• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3617 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

افشارزاده: نه از المپيك حرف مي‌زنم و نه از استقلال و وزارت

ممكن است حرفي بزنم كه به مذاق بعضي‌ها خوش نيايد

بهرام افشارزاده كه زماني به خاطر داشتن مسووليت‌هاي كليدي و تعيين‌كننده‌اش خيلي از اتفاقات مهم ورزش در كميته ملي المپيك، باشگاه استقلال و حتي وزارت ورزش و اظهارنظر در مورد آنها به وي ختم مي‌شد اين روزها كاملا دور از رسانه‌ها به سر مي‌برد طوري كه طي يك ماه گذشته و در اين موارد هيچ نشاني از وي و صحبت‌هايش در رسانه‌ها نه ديده شده و نه شنيده شده است! دور شدن بهرام افشارزاده از رسانه‌ها و به نوعي ورزش مربوط به يك ماه گذشته است؛ يعني درست بعد از مطرح شدن صحبت‌هايي مبني بر منع قانوني حضورش در باشگاه استقلال به خاطر بازنشستگي كه منجر به اعلام استعفاي وي در باشگاه استقلال يا به نوعي كنار گذاشته شدنش شد؛ بعد از كنار رفتن از مديريت استقلال هم هيچ صحبت، واكنش، تصميم‌گيري و در كل هيچ حضوري در رسانه‌ها از وي به چشم نيامده است.
 با اين وجود افشارزاده كه بدون ترديد اين روزها حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت درباره سكوت اخيرش در مصاحبه‌اي تاكيد كرده است: «خودم خواستم مدتي از همه‌چيز و حتي از رسانه‌ها دور باشم. بابت اين موضوع و اينكه طي اين مدت خيلي از تماس‌ها را پاسخ ندادم عذرخواهي مي‌كنم اما نمي‌خواستم دوباره صحبت و واكنشي داشته باشم تا دوباره مانند روزهايي كه در استقلال بودم حاشيه درست شود و اسير آنها شوم. مي‌خواستم در آرامش به سر ببرم»
افشارزاده درباره موضوع جدايي‌اش از استقلال هم تاكيد كرده است: « من تلفنم را جواب نداده‌ام كه پاسخ اين پرسش‌ها را بدهم. در اين مورد هيچ حرفي ندارم. » جالب اينجا است وقتي كه از افشارزاده درباره نتايج كاروان ايران در المپيك سوال مي‌شود هم تاكيد مي‌كند: «در مورد المپيك هم نمي‌خواهم هيچ اظهارنظري داشته باشم، خواهشا از وزارت ورزش هم از من سوالي نپرسيد چون اصلا نمي‌خواهم اظهارنظري در مورد آنها داشته باشم و حرف‌هايي بزنم»
وقتي درباره علت اين سكوت از افشارزاده دوباره سوال مي‌شود هم اينگونه جواب مي‌دهد: « اصرار نكنيد، حرفي نمي‌زنم، شايد اگر حرف بزنم به صحبت‌هايي اشاره كنم كه به مذاق بعضي‌ها خوش نيايد. اجازه بدهيد سكوتم را ادامه دهم. من اصلا از ورزش هم دور نشده‌ام. همين الان كه قرار است مديريت ورزش قشم را بر عهده بگيرم خودنوعي خدمت به ورزش است كه هميشه دوستدار و پيگير آن بوده‌ام؛ لذت اين مديريت هم برايم بيشتر است چون با احساس آرامش و رضايت كارم را دنبال مي‌كنم. من برنامه‌هاي خود را در سه محور كوتاه‌مدت، ميان مدت و بلندمدت به مديرعامل منطقه آزاد قشم داده‌ام تا پس از بررسي و تاييد نهايي، در جاي خود مستقر شده و كارم را شروع كنم. اينكه گفته مي‌شود در انتخابات فدراسيون ژيمناستيك هم شركت خواهم كرد اصلا درست نيست و چنين برنامه‌اي ندارم»
افشارزاده پيرامون برنامه‌هايش براي ارتقاي ورزش قشم هم تاكيد مي‌كند: « به هر حال رسيدن به نتيجه نياز به برنامه‌ريزي منسجم و خوب دارد، خوشبختانه مديريت منطقه آزاد قشم علاقه‌مند به اين كار است و از اين حيث فضاي كار مهيا است، البته در حال حاضر امكانات ورزشي كمي در اين جزيره وجود دارد اما با برنامه‌ريزي و تقسيم‌بندي مناسب بودجه مي‌توان آن را وسعيت داد، قشم به خاطر داشتن ساحل عالي اين ويژگي را دارد كه به محلي مناسب براي برگزاري اردوي بين‌المللي خيلي از رشته‌ها و به خصوص رشته‌هايي كه در بخش ساحلي هم فعاليت دارند مانند فوتبال و واليبال، تبديل شود. برگزاري اردوهاي بين‌المللي هم در جزيره قشم ايده‌آل است»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون