• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3630 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

خبر

تدوين پيش‌نويس  اساسنامه انجمن صنفي روزنامه‌نگاران تهران

پيش‌نويس پيشنهادي اساسنامه انجمن صنفي روزنامه‌نگاران استان تهران در هيات موسس تدوين شد. بدرالسادات مفيدي، سخنگوي هيات موسس انجمن صنفي روزنامه‌نگاران استان تهران با اعلام اين خبر گفت: پيش‌نويس پيشنهادي اساسنامه انجمن صنفي روزنامه‌نگاران در دومين نشست هيات موسس اين انجمن با انجام اصلاحاتي تدوين و آماده انتشار عمومي شد. وي تاكيد كرد: همكاران روزنامه‌نگار مي‌توانند براي اعمال نظرات اصلاحي خود در ارتباط با پيش‌نويس اساسنامه از فرصت مجمع عمومي انجمن استفاده كنند.


لايحه كاهش ساعات كار زنان به تاييد شوراي نگهبان رسيد

مهر| سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي از موافقت شوراي نگهبان با لايحه كاهش ساعات كار زنان شاغل در ادارات خبر داد. جليل مختار در اين خصوص اظهار كرد: پس از اعلام رسمي اين موضوع در صحن مجلس، موضوع كاهش ساعات كار زنان شاغل در ادارات به عنوان يك قانون به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ مي‌شود.  
وي با اشاره به بهره مندي مفيد و ثمربخش زنان از اين امكان افزود: موضوع صيانت و تحكيم كانون خانواده از جمله مسائل مورد توجه و تاكيد ما است و اين لايحه را با هدف استحكام بخشي بيشتر به بنيان خانواده به صورت گذران زمان بيشتر زنان شاغل در جمع خانواده با كاهش زمان كار در ادارات و موسسات به مجلس ارايه كرديم كه خوشبختانه با موافقت شوراي نگهبان نيز روبه‌رو شد.
با دادن اختيار استراحت و دوركاري به خانم‌ها از فضاي كاري، آنان مي‌توانند به وضعيت اعضاي خانواده سر و سامان بهتر و بيشتري بدهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون