• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3630 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

خبر كوتاه

انتقاد عضو فراكسيون ورزش از غيبت مسوولان در مراسم استقبال از پارالمپيكي‌ها
عضو فراكسيون ورزش مجلس ضمن ابراز گلايه از غيبت مسوولان وزارت ورزش در استقبال از قهرمانان كاروان پارالمپيك، گفت: چه كاري وجود دارد كه در اولويت كاري مسوولان قرار گرفته است. جبار كوچكي‌نژاد، نماينده مردم رشت ضمن ابراز گلايه از غيبت مسوولان وزارت ورزش و جوانان در مراسم استقبال از ورزشكاران و قهرمانان كاروان پارالمپيك، گفت: وقتي مسوولان وزارت ورزش و جوانان عنوان مي‌كنند بضاعت ورزش كشورمان همين قدر است و نگاه خاصي ندارند بايد شاهد چنين رفتاري باشيم. مسوولان وظيفه دارند از افتخارآفريني ورزشكاران و قهرمانان كاروان پارالمپيك كشورمان قدرداني كنند. توضيح در خصوص اينكه غيبت مديران ورزش در مراسم استقبال از ساره جوانمردي، سيامند رحمان و ديگر ورزشكاران پارالمپيكي، قصوري غيرعمدي بوده و در نخستين فرصت جبران خواهد شد، شايسته نيست زيرا وزارت ورزش و جوانان وظيفه‌اش هماهنگي و استقبال از ورزشكاران است و چه كاري وجود دارد كه در اولويت كاري مسوولان قرار گرفته و موجب غيبت مسوولان شده است. تمام مردم دنيا كاروان پارالمپيك ايران اسلامي را تحسين مي‌كنند. پس مسوولان وزارت ورزش و جوانان بايد نسبت به اين رفتارو اتفاق رخداده پاسخگو باشند.

ورزشكارنماهاي نيمه عريان به دادسرا احضار شدند
با وجود اينكه فدراسيون پرورش اندام صراحتا اعلام كرده به خاطر مسائل شرعي و قانوني، بانوان هيچ فعاليتي در اين رشته ندارند و بانوان كشورمان نيز به همين دلايل هيچ گونه رغبتي به اين ورزش نشان نمي‌دهند اما برخي به دلايل خاص و رسيدن به منافع شخصي، تخلفاتي در اين زمينه داشته‌اند. برخي ورزشكاران مرد بعد از آموزش دادن به بانوان آنها را به مسابقات برون‌مرزي اعزام كرده‌اند. حالا تصاوير حضور اين زنان به صورت نيمه عريان در شبكه‌هاي اجتماعي پخش شده است و بعد از انتشار اين تصاوير پرونده‌اي در شعبه ويژه جرايم دادسراي فرهنگ و رسانه تشكيل شد. بعد از اين، مربيان مربوطه ممنوع‌الفعاليت شدند و كارهاي ممنوع‌الخروجي اين افراد صورت گرفت تا مراحل تحقيقات و بازپرسي انجام شود. حالا 4 مربي و 2 ورزشكار زن كه در اين مسابقات حضور داشتند جهت انجام مراحل بازپرسي به شعبه دوم دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شدند. منبع: خبرگزاري قوه قضاييه

نفت تهران، مشتري جديد هافبك ناراضي پرسپوليس
علي دايي، سرمربي نفت تهران در نشست خبري تيمش قبل از بازي با ماشين‌سازي از تمايلش براي جذب احمد نوراللهي خبر داد. دايي گفت: « ما صحبتي با نوراللهي نداشتيم و او هم صحبتي با ما نداشته كه به نفت بيايد. ما در تعطيلات 3، 4 بازيكن ديگر را تست مي‌كنيم تا به ما اضافه شوند. بايد با شرايطي كه داريم، بازيكن اضافه كنيم. بايد با گرفتن بازيكن خوب، تيم را تقويت كنيم. در صورتي كه پرسپوليس نوراللهي را آزاد كند، ما دوست داريم او را جذب كنيم اما فكر نمي‌كنم اين اتفاق رخ دهد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون