• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3641 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

تشريح برنامه‌هاي تيم ملي كشتي فرنگي ايران تا مسابقات جهاني

اشكاني: نبايد زمان زيادي در روند تمرين المپيكي‌ها ايجاد شود

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي برنامه‌هاي اين تيم براي حضور در مسابقات جام جهاني را تشريح كرد. اشكاني گفت: « ما براي مرحله بعدي تمرينات از فرنگي‌كاران اصلي و بيشتري دعوت خواهيم كرد. در اين مرحله از اردو از مدعيان اوزان ۷۱ و ۸۰ كيلوگرم دعوت كرديم تا بتوانيم ملي پوشان اعزامي به رقابت‌هاي جهاني در اوزان غيرالمپيكي را زيرنظر داشته باشيم. در اردوي بعدي كه اوايل آبان ماه آغاز مي‌شود از تعداد بيشتري از فرنگي‌كاران اصلي و واجد شرايط دعوت خواهيم كرد و تمرينات اصلي را رفته رفته آغاز مي‌كنيم. به هر حال بعد از پايان بازي‌هاي المپيك نبايد زمان زيادي در روند تمرينات فرنگي‌كاران ايجاد شود و بايد نفرات مورد نظر به زودي تمرينات برنامه‌ريزي شده و مطلوبي را آغاز كنند.»
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در ادامه تاكيد كرد: «ما تا زمان برگزاري رقابت‌هاي جهاني مجارستان، ۳ اردو خواهيم داشت و خوشبختانه با شناخت مطلوبي كه از تمامي فرنگي‌كاران دارم، اميدوارم تمرينات خوب و سازنده‌اي را پيش رو داشته باشيم. آنچه مسلم است ما براي تمامي رويدادهاي آتي، برنامه مدون و كاملي داريم كه بايد طبق زمانبندي اجرايي شود و من نيز با تمام توان سعي خواهم كرد به نحو احسن در مسووليتي كه بر عهده‌ام گذاشته شده ظاهر شوم.»
اردوي تيم ملي كشتي فرنگي براي شركت در رقابت‌هاي جهاني در اوزان غيرالمپيكي از روز گذشته (يكشنبه) آغاز شده و تا روز ۱۹ مهرماه در خانه كشتي تهران در جريان است. افشين بيابانگرد، رسول گرمسيري، فرشاد بلفكه، پژمان پشتام و محمدعلي گرايي در وزن ۷۱ كيلوگرم و يوسف قادريان، رامين طاهري، مهدي فلاح و آرمان عليزاده در وزن۸۰ كيلوگرم در اردوي كنوني حضور دارند. تيم ملي كشتي فرنگي ايران خود را براي حضور در رقابت‌هاي كشتي قهرماني جهان آماده مي‌كند كه در اوزان غيرالمپيكي در روزهاي ۲۰ و ۲۱ آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون