• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3648 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر

ويژه

قرعه‌کشی دومین جشنواره بانک آینده
مراسم قرعه‌کشی جوایز دومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه سال جاری، درساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.این مراسم با حضور اعضای محترم هیات نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها (متشکل از: نمایندگان محترم دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران)، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان، مدیران و تنی چند از روسای شعب بانک آینده، برپاشد وطی آن برندگان خوش‌شانس این حساب‌ها مشخص شدند.

رتبه نخست  به «به ‌پرداخت ملت» رسيد
 براساس آخرين گزارش منتشره از نشريه معتبر نيلسون ريپورت (سپتامبر ۲۰۱۶)، شركت به پرداخت ملت، در بين ۱۵۰ شركت برتر جهان در حوزه پرداخت الكترونيك در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورميانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.  به گزارش روابط عمومي بانك ملت، نشريه معتبر نيلسون ريپورت در آخرين نسخه منتشر شده خود در سپتامبر ۲۰۱۶، شركت‌هاي برتر جهان را در حوزه پرداخت الكترونيك معرفي كرد كه بر اين اساس، شركت به پرداخت ملت با پردازش بيش از دو ميليارد تراكنش در سال ۲۰۱۵، موفق به كسب رتبه اول در ايران و كل منطقه خاورميانه شد و همچنين توانست در بين تمامي شركت‌هاي ارايه‌دهنده خدمات پرداخت در جهان، رتبه بيست و سوم را به خود اختصاص دهد.

اجراي سه هزار كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع گاز
مديرعامل شركت گاز خراسان جنوبي با اشاره به اجراي حدود سه هزار و819 كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع گاز در استان خراسان جنوبي گفت: 358 كيلومتر از شبكه مزبور در شش ماه نخست امسال در استان اجرا شده است. فرشيد دشتي افزود: براي توسعه شبكه گاز‌رساني و پوشش جامع مناطق مختلف شهري و روستايي استان، بيش از سه هزار و819 كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع گاز و 720 كيلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان اجرا شده است. وي اظهارداشت: از اين ميزان شبكه اجرا شده دو هزار و 214 كيلومترشبكه تغذيه و توزيع شهري و يك هزار و 605 كيلومتر شبكه روستايي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها