• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3650 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

خبر كوتاه

«نفس» و «روياهاي دم‌صبح» در ميان نامزدهاي آسياپاسيفيك

فیلم «نفس» و مستند «رویاهای دم صبح» در دو بخش از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک نامزد دریافت جایزه شدند. فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار در بخش بهترین فیلم بلند جوانان با دو فیلم از هند، یک فیلم افغانستان و همچنین فیلمی از سینمای کره جنوبی برای کسب جایزه این بخش برای دریافت جایزه رقابت می‌کنند. مستند «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی که اخیرا جایزه بهترین مستند را از جشنواره فیلم لندن دریافت کرده در بخش بهترین مستند بلند جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک با فیلم‌هایی از کشورهای تایوان، کامبوج، استرالیا و روسیه رقابت خواهد داشت. دهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در تاریخ 24 نوامبر 2016 (چهارم آذر) در بریزبن استرالیا برگزار می‌شود. ايسنا


جايزه جشنواره بيروت براي مستند «اعتراض وارد نیست»

مستند اعتراض وارد نیست(Overruled) به کارگردانی فرناز جورابچیان و محمدرضا جورابچیان برنده جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند شانزدهمین دوره جشنواره بیروت شد.  جشنواره‌ فیلم بیروت  از معتبرترین فستیوال‌های مستقل کشورهای عرب زبان است که از پنجم تا سیزدهم اکتبر با نمایش 76 فیلم‌ از کشورهای منطقه‌ خاورمیانه و جهان در شهر بیروت، پایتخت لبنان برگزار ‌شد. این مستند توسط خواهر و برادر فرناز جورابچیان و محمدرضا جورابچیان در مدت 3 سال ساخته شده و به دست بهمن کیارستمی تدوین شده است و زندگی پنج مهاجر افغان در ایران را به تصویر می‌کشد که  به شکلی کاملا اتفاقی در زمین تنیس‌های شمال شهرتهران مشغول به کار می‌شوند.


نقد و بررسي آلبوم «از جان و از دل» با صداي سالار عقيلي

آلبوم «از جان و از دل» به آهنگسازی «نوید دهقان» با صدای «سالار عقیلی» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» چهارشنبه 28 مهر در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.در این مراسم، همچنین آلبوم تکنوازی تنبک «بر مدار زمان» اثر فرهاد صفری به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت «ایران گام» و موسسه «نغمه سرای روژین» رونمایی خواهد شد و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر  و در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار خواهد گرفت. آلبوم «از جان و از دل» دو سی.دی لوح را شامل می‌شود که مدت زمان آن 85 دقیقه است و از قطعه اول تا آخرین قطعه آن یک پیوستگی وجود دارد.

«تیتر یک» روی صحنه تماشاخانه انتظامی

نمایش «تیتر یک» به کارگردانی عباس خلقی از شانزدهم آبان به مدت 20 شب در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود. خلقی این نمایش را بر اساس متنی از ناصر حبیبیان کارگردانی کرده است. در این نمایش امیر جنانی و محسن رستگار ایفای نقش خواهند کرد. «تیتر یک» قصه شب آخر یک زندانی محکوم به اعدام است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون