• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3663 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

صدور ۶۵۰هزار رواديد براي اربعين

مهر| رييس ستاد مركزي اربعين حسيني گفت: تاكنون حدود ۶۵۰ هزار رواديد براي زايران اربعين حسيني صادر شده است. در بيستمين جلسه ستاد مركزي اربعين حسيني در وزارت كشور، مسوولان كميته‌هاي امنيتي، انتظامي، اسكان و تغذيه و اعزام به بيان گزارش اين كميته‌ها درباره اقدامات انجام شده تا امروز پرداختند.
ذوالفقاري، معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور و رييس ستاد مركزي اربعين حسيني در جمع‌بندي نتايج اين جلسه گفت: براي جلوگيري از حركت افراد غيرمجاز و فاقد گذرنامه و رواديد به سمت مرزهاي خروجي كشور در ايام اربعين نيروي انتظامي در ۶ لايه اقدامات امنيتي و انتظامي خود را براي كنترل تردد زايران انجام خواهد داد و بر اساس گزارش مسوول كميته اسكان و تغذيه در ايام ۱۵ روزه حضور زايران روزانه يك و نيم ميليون پرس غذا در هر وعده در اختيار زايران قرار مي‌گيرد كه ۳۵ درصد اين خدمات در داخل كشور و ۶۵ درصد آن در داخل خاك عراق ارايه مي‌شود. ذوالفقاري با بيان اينكه تا امروز ۶۵۰ هزار رواديد توسط سفارت و كنسولگري‌هاي عراق براي زايران صادر شده است، افزود: اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد افزايش را نشان مي‌دهد و حاكي از رشد بالاي ۲ برابري مشاركت مردم براي سفر قانوني به عتبات عاليات در ايام اربعين امسال است.
رييس ستاد مركزي اربعين حسيني از زايران درخواست كرد براي برنامه‌ريزي مناسب و ارايه خدمات مطلوب به آنان، هرچه سريع‌تر نسبت به اخذ گذرنامه و دريافت رواديد از مراكز مجاز و همچنين سامانه سماح اقدام كنند و كار را به روزهاي آخر موكول نكنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون