• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3664 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

نمايندگان در نطق‌هاي ميان‌دستور چه گفتند؟

  ‌ محمد محمودي شاه‌نشين، نماينده مردم شهريار: انتظار مي‌رود نامزدهاي انتخابات شوراي شهر با شناختي كامل از فعاليت خود در حدود اختيارات قانوني وارد شده و از وعده وعيد غيرقانوني پرهيز كنند. از وزارت كشور و هيات دولت انتظار داريم كه لايحه جامع انتخابات را قبل از آنكه به روزهاي آخر اين مجلس بكشد ارايه دهند كه فارغ از رويكردهاي سليقه‌اي مورد بحث، تبادل نظر و تصويب قرار گرفته و به ويژه در بحث توزيع تعداد نمايندگان عدالت نسبي رعايت شود و حوزه انتخابيه اينجانب با جمعيتي بالغ بر يك و نيم ميليون نفر بتواند تعداد نمايندگان خود را افزايش دهد. روز سه شنبه براي نمايندگان روزي پركار و طولاني بوده و نمايندگان اثبات كردند كه براي رفع مشكلات و معضلات اجتماعي و تحقق مطالبات مردمي كمال همكاري را با دولت دارند؛ انتظار مي‌رود دولت نيز تمامي تلاش و توان خود را در مدت باقي مانده به كار گيرد تا به حداقل مطالبات مردم پرداخته شود.
  ‌ ميرحمايت ميرزاده، نماينده مردم گرمي: از مديريت دكتر لاريجاني در خصوص اداره خوب جلسه راي اعتماد به وزرا و از نمايندگان عزيز كه به دور از افراط و تفريط نهايت كمك خود را به برنامه‌هاي دولت اعتدال نشان دادند، تشكر مي‌كنم اما روز گذشته در مجلس اتفاقي افتاد كه عزيزان به راحتي از كنار آن رد شدند، از رياست محترم جلسه با تيزبيني خاصي كه دارند انتظار اين بود كه خودشان به استناد ماده 78 آيين‌نامه داخلي مجلس تذكر دهند. به مردم شريف و همكاران عزيز اطمينان مي‌دهم نه در صندوق ذخيره فرهنگيان، نه در جايي ديگر، مجلس دهم اجازه تضييع حقوق آنها را نخواهد داد.
  ‌ سكينه الماسي، نماينده مردم كنگان: وضعيت اشتغال بانوان نيز به عنوان مطالبات جدي با وجود همه شعارها و دستورالعمل‌ها تاكنون تغيير محسوسي نداشته است. به جرات مي‌توان اشتغال را همه‎گيرترين خواسته مردم منطقه برشمرد كه تاكنون به سرانجام درستي نرسيده و با وجود بخشنامه‌ها و مصوبات متعدد، اشتغال مردم بومي به معناي واقعي تنها بر روي كاغذ مورد توجه واقع شده است. چه كسي باور مي‌كند، در حالي كه شعار ما حذف مديريت اقماري است اما آقايان آبدارچي خود را با پرواز به منطقه مي‌آورند، لذا به آقاي زنگه اعلام مي‌كنم اقدامات برخي از مسوولان شما در منطقه خلاف مصلحت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون