• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3672 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

همراه اول خبر داد

ارايه واي فاي رايگان به تمام زايرين اربعين

همراه اول از ايجاد كانال‌هاي ارتباطي گسترده جهت بهبود ارتباط موبايلي زايرين اربعين خبر داد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با نزديك شدن اربعين حسيني، اپراتور اول ظرفيت شبكه خود را در گذرگاه‌هاي مرزي، بيش از دو برابر افزايش داده و تدابير ويژه‌اي را با همكاري شركت ارتباطات زيرساخت و ستاد بازسازي عتبات عاليات، براي اين مراسم در كشور عراق نيز در نظر دارد. بنابراين گزارش، در نجف اشرف در اطراف حرم اميرالمومنين (ع) و صحن حضرت زهرا (س)، كربلا در بين‌الحرمين، كاظمين در مسيرهاي منتهي به حرم و همچنين براي پوشش ارتباطي بهتر زايرين پياده روي اربعين حسيني، از طريق كيوسك‌هاي واي فاي در بيش از ۱۵۰ نقطه بين راه نجف تا كربلا (در فواصل حداكثر يك كيلومتري) و موكب‌هاي مهم، واي فاي همراه اول ارايه مي‌شود. مشتركين همراه اول فقط با يك‌بار اتصال، در هر كدام از اين مناطق مي‌توانند به صورت رايگان از آن استفاده كنند. مشتركين ساير اپراتورهاي عراقي و ايراني از جمله اپراتورهاي دوم و سوم نيز مي‌توانند به عنوان مهمان، به صورت موردي و رايگان از واي فاي همراه اول استفاده كنند. همچنين نقاط پرترافيك شهرهاي مرزي مهران، چذابه و شلمچه تحت پوشش اين سرويس قرار دارد. گفتني است استفاده از واي فاي همراه اول با نام تجاري «واي فاي اول»، از تاريخ ۲۰ آبان تا ۳ آذر ماه به مدت دو هفته در كشور عراق و نقاط مرزي ايران رايگان است.
بر اساس اين گزارش، در شهر مرزي مهران، با اضافه شدن ۵۶ سايت نسل دو، ۱۵۹۰۰ كانال ارتباطي ايجاد شده و ظرفيت شهر مهران نسبت به اربعين سال گذشته دو برابر افزايش يافت. همچنين در شهر مهران، امسال به‌منظور رفاه حال شهروندان و زايران گرامي، ۱۱ سايت نسل سه و ۵ سايت نسل چهار نيز راه‌اندازي شده است.
اين گزارش مي‌افزايد: در نقاط مرزي شلمچه و چذابه نيز ۲۸ سايت جديد تلفن همراه راه‌اندازي و بيش از هشت هزار كانال ارتباطي ايجاد شده است و با استفاده از سايت‌هاي پر ظرفيت كه در شبكه همراه اول استفاده مي‌شود، ظرفيت شبكه در اين نقاط نسبت به اربعين سال گذشته بيش از دو برابر افزايش يافته است. همچنين در شلمچه و چذابه، ۱۲ سايت نسل سه و ۱۳ سايت نسل چهار نيز راه‌اندازي شده است تا زايران حسيني بتوانند با سرعت بيشتري از اينترنت همراه خود استفاده كنند.
در پايان اين گزارش تاكيد شده است، همراه اول به مناسبت فرارسيدن اربعين حسيني، با همكاري اپراتورهاي عراقي سرويس رومينگ بين‌الملل مكالمه، پيامك و اينترنت همراه با تعرفه ويژه مهيا كرده است. گفتني است روشن كردن گوشي تلفن همراه هزينه ندارد و دريافت پيامك نيز رايگان است. همچنين به همين مناسبت، «مسابقه دل نوشته» براي عكس‌هاي مرتبط با فضاي اربعين و «مسابقه عكاسي با تلفن همراه» با موضوع اربعين از تاريخ ۲۲ آبان تا ۵ آذر ماه برگزار مي‌شود. همراه اولي‌ها مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد جوايز و شركت در مسابقه به پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir يا كانال تلگرامي اين شركت ‌به نشاني telegram.me/www_mci_ir مراجعه كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون