• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3685 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

ويژه

پرداخت ٥ هزار ميليارد ريال تسهيلات به صنايع

علي‏اشرف افخمي رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: بانك صنعت و معدن در قالب طرح رونق توليد صنايع كوچك و متوسط مبلغ ١٢ هزار و ٦٦٠ ميليارد ريال به ٩٥٦ واحد صنعتي نيمه‏تمام پرداخت كرده است. وي كه در كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي سخن مي‏گفت، افزود: بانك صنعت و معدن در تامين مالي واحدهاي صنعتي در قالب طرح رونق توليد رتبه سوم را در بين بانك‌هاي كشور كسب كرده است كه با توجه به سايز و تعداد شعب رتبه ممتازي محسوب مي‌شود.  وي در ادامه از انعقاد قرارداد عامليت ريالي براي پرداخت مبلغ ٥ هزار ميليارد ريال تسهيلات به صنايع و انعقاد قرارداد عامليت ريالي براي پرداخت ٢ هزار ميليارد ريال تسهيلات به مناطق كمتر برخوردار در سال ٩٣ با صندوق توسعه ملي خبر داد و گفت: در سال ٩٤ اين بانك قرارداد مبلغ ٤ هزار و ٧٤٠ ميليون دلار براي ٢٢٤ طرح صنعتي را با صندوق توسعه ملي منعقد ساخته، مبلغ ٤ هزار و ١٨ ميليون دلار را براي ٣٤١ طرح گشايش اعتبار كرده كه تاكنون مبلغ ٢ هزار و ٢٥ ميليون دلار را به ١٣٤ طرح صنعتي پرداخت كرده است.


‌ فروش اقساطي سمندLx با 18ميليون پيش پرداخت

‌ گروه صنعتي ايران خودرو به مناسبت ايام فرخنده ماه ربيع‌الاول، فروش اعتباري سمند ال. ايكس بنزيني با 18ميليون پيش‌پرداخت را از صبح امروز يكشنبه آغاز خواهد كرد. ‌ اقساط اين طرح فروش در دو شيوه 12 يا 18ماهه و در قالب چك‌هاي 4 و 6ماهه دريافت خواهد شد. ‌ در شيوه 12ماهه، علاوه بر 18ميليون تومان پيش پرداخت 3فقره چك با فاصله هر 4ماه يك‌بار به مبلغ 47ميليون و 480هزار ريال نيز دريافت مي‌شود. همچنين در فروش اعتباري 18ماهه، علاوه بر مبلغ پيش پرداخت، 3فقره چك با فاصله هر شش ماه يك‌بار به مبلغ 50ميليون و 880هزار ريال دريافت مي‌شود. ‌ سمندهاي قابل عرضه در اين طرح فروش ليزينگي در رنگ‌هاي مشكي، سفيد، خاكستري متال و آبي كبود هستند و تحويل آنها  60 روزه خواهد بود.


آغاز به كار مجهز‌ترين نمايندگي سايپا در لبنان

با حضور وزير صنايع كشور لبنان، سفير ايران در بيروت، مديرعامل گروه خودرو‌سازي سايپا و جمعي از مديران صنعتي دو كشور لبنان و ايران، بزرگ‌ترين و مجهز‌ترين نمايندگي انحصاري فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا در خاورميانه و در شهر بيروت افتتاح شد.   به گزارش سايپانيوز با حضور دكتر حسن حاج‌حسين وزير صنايع لبنان، دكتر محمد فتحعلي سفير ايران در لبنان و دكتر مهدي جمالي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا بزرگ‌ترين و مجهز‌ترين نمايندگي انحصاري فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا در خاورميانه و در شهر بيروت افتتاح شد.


ملت؛ بانك عامل براي افتتاح حساب ارزي

 بانك ملت و شركت سپرده‌گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجه (سمات)، تفاهمنامه همكاري امضا كردند.   به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در مراسم امضاي اين تفاهمنامه كه با حضور دكتر شاپور محمدي، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار و دكتر هادي اخلاقي فيض آثار و دكتر محمدرضا محسني، مديران عامل بانك ملت و شركت سپرده‌گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه انجام شد، طرفين در راستاي توسعه بازار سرمايه در عرصه بين‌المللي توافق كردند.  دكتر هادي اخلاقي فيض آثار، مديرعامل بانك ملت در اين مراسم، از آمادگي كامل اين بانك براي حمايت از بازار سرمايه در ابعاد داخلي و بين‌المللي خبر داد.  دكتر شاپور محمدي، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار در اين جلسه با قدرداني از مشاركت فعال بانك ملت در بازار سرمايه اظهار داشت: با توجه به پتانسيل‌هاي اين بانك، كارهاي خوبي را مي‌توان در عرصه همكاري بازار پول و سرمايه انجام داد.  بر اساس اين گزارش، هدف از انعقاد تفاهمنامه بين بانك ملت و سپرده‌گذاري مركزي، افزايش سطح همكاري في ما بين براي توسعه بازار سرمايه كشور و ابزارها و نهادهاي مرتبط با آن به ويژه در حوزه بين‌المللي شدن بازار سرمايه ايران و جذب سرمايه‌گذاران خارجي در چارچوب قوانين و مقررات با رعايت اعمال نظارت‌هاي لازم، اعلام شده است.


مديرعامل: مشتري محوري استراتژي مهم بانك رفاه است

مديرعامل بانك رفاه گفت: مشتري‌محوري يكي از مهم‌ترين استراتژي‌هاي بانك رفاه است، به همين منظور تغييرات ساختاري در بانك ايجاد شده كه در آينده تقويت هم مي‌شود. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه، دكتر محمد علي سهماني با اعلام اين مطلب در جمع مديران صف و ستاد اين بانك در مشهد افزود: لازم است تمامي اركان بانك بر امور مشتريان مبتني باشد. مشتري‌محوري معادل عدول از قوانين و مقررات بانك مركزي نيست بلكه ايجاد يك نگاه جامع به مشتري است. وي افزود: با وجود همه تكاليف، انتظارات و محدوديت‌ها به دنبال تحقق اهداف در بانك رفاه هستيم. تمامي اقدامات بانك براي جلب رضايت ذي‌نفعان است و تلاش‌ها بايد به تامين رضايت آنان معطوف شود.  دكتر سهماني با اشاره به اينكه در ماه‌هاي اخير اقدامات مطلوبي در اين بانك در حوزه‌هاي بهبود شبكه شعب، سودآوري، فناوري‌هاي الكترونيكي و... صورت گرفته است افزود: بهبود شرايط بانك صرفا با ارتقاي كيفيت خدمات صورت مي‌گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون