• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3685 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

ملي‌پوشان بايد زيرنظر سرمربي كار كنند

نصيري: يادگاري از ايران را به موزه IOC دادم

محمد نصيري، پيشكسوت وزنه‌برداري ايران درباره اهداي مدالش به موزه كميته بين‌المللي المپيك بيان كرد: اهداي مدالم به موزه كميته بين‌المللي المپيك بزرگ‌ترين افتخارم بود و توماس باخ هم با جان و دل آن را پذيرفت. تاكنون هيچ كسي از ايران اين كار را انجام نداده بود و يك يادگاري از ايران در موزه كميته بين‌المللي المپيك وجود دارد. موزه IOC واقعا مكان زيبا و هيجان‌انگيزي است و با تشريفات كامل من و به ويژه علي مرادي را بسيارتحويل گرفتند. هدف من اين بود كاري كنم كه مردم ايران خوشحال شوند و بايد از آقاي بديعي كه مدال را پس از خريدن به من داد تشكر كنم او واقعا انسان بزرگ و ورزش دوستي است.
پيشكسوت وزنه‌برداري در پاسخ به اين پرسش كه پيشنهاد اهداي مدال به موزه را چه كسي مطرح كرد، گفت: من، آقايان مرادي و صديقي اين برنامه را پياده كرديم كه مورد قبول واقع شد و پس از آن براي‌مان دعوتنامه هم فرستادند.
نصيري در پاسخ به اين پرسش كه نمي‌خواست اين مدال كه بعد از سال‌ها دوباره به دست آورده بود را براي خود نگه ندارد، تصريح كرد: اگر پيش خودم بود شايد خدايي نكرده دوباره دزديده مي‌شد و آن موقع ديگر نمي‌توانستم پيدايش كنم (با خنده) . اكنون تا آخر عمر در موزه باقي مي‌ماند.
 او در مورد اينكه فدراسيون وزنه‌برداري با چه راهكاري مي‌تواند مشكل رستمي و انوشيرواني را حل كند، تصريح كرد: قبل از المپيك هر كاري انجام مي‌دادند ممكن بود ناراحتي ايجاد كند. فدراسيون وزنه‌برداري براي قهرمانان زحمت مي‌كشد و زحمات علي مرادي را هر كسي متوجه نمي‌شود. رستمي هم بايد با آقاي مرادي صحبت كند تا موضع را حل و فصل كنند. اگر اين قانون باشد كه هر كسي براي خودش حركت كند پس فدراسيون براي چه چيزي ايجاد شده است؟
فدراسيون يك نفر را به عنوان مربي گذاشته و بقيه بايد زيرنظر او كار كنند. اينكه ناراحتي بين مربي و شاگرد به وجود آمده است بايد حواس‌مان را جمع كنيم و با خود رستمي هم صحبت خواهد شد تا ان‌شاءالله موضوع حل شود. به هر حال ثبت‌نام ورزشكاران، تمرين كردن و مشكلات پزشكي آنها زيرنظر فدراسيون است و فدراسيون براي ورزشكاران همه كار انجام مي‌دهد، بنابراين اينكه اگر من قهرمان شدم ديگر بگويم خودم به همه‌چيز آگاهم كه نبايد اين طور باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون