• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3686 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

دستگيري سه متهم تيراندازي در خيابان اشراقي

اعتماد| پسر جوان كه بر حسب ادعاي مظنونان ماجرا طي يك اختلاف مالي هدف گلوله قرار گرفته بود پس از 11 ساعت روي تخت بيمارستان فوت كرد. تحقيقات در اين ماجرا در حالي جريان دارد كه مظنونان ماجرا مدعي هستند متهم اصلي پس از تيراندازي فرار كرده است. همچنين اسلحه‌اي كه متهم با آن شليك كرده بود در محل كشف شد. در ساعت دو بعدازظهر شنبه ماموران كلانتري 128 تهران نو در جريان تيراندازي در خيابان اشراقي خيابان دماوند تهران قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل تيراندازي به اين موضوع پي بردند كه جوان 33 ساله‌اي به نام هادي از ناحيه سر هدف گلوله قرار گرفته است و خيلي زود جسم بي‌حركت او به بيمارستان امام حسين (ع) منتقل شد. پس از اين بازپرس كشيك قتل پايتخت در جريان مراتب موضوع قرار گرفت و به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم و تشخيص هويت آگاهي به محل حادثه رفتند تا تحقيقات در زمينه اين جنايت صورت بگيرد. اگرچه مردي كه هدف شليك گلوله قرار گرفته هنوز فوت نكرده بود بر اساس تشخيص پزشك بيمارستان احتمال مرگ خيلي بالا بود. ساعاتي از وقوع اين اتفاق گذشت كه در ساعت يك بامداد با بازپرس كشيك قتل پايتخت تماس گرفته شد و مرگ فردي كه هدف تيراندازي با اسلحه شاه‌كش قرار گرفته بود اعلام شد و پرونده‌اي مربوط به اين موضوع در زمينه قتل عمدي با اسلحه تشكيل شد.
تحقيقات بازپرسي در مرحله نخست نشان مي‌داد كه چهار مرد به دليل اختلاف در زمينه موضوعي نامعلوم با هم درگير شدند و در پاتوق متعلق به يكي از مظنون‌ها شروع به تيراندازي كردند. در اين تيراندازي هادي كشته شد. صبح ديروز هر سه مظنون اصلي ماجرا براي انجام بازجويي در مقابل بازپرس ايلخاني در شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران قرار گرفتند. اما هر كدام ماجرايي متفاوت از اين تيراندازي تعريف كردند. صاحب اصلي پاتوق پس از اينكه در برابر بازپرس ايلخاني قرار گرفت، گفت: «صبح روز حادثه در ماشين نشسته بوديم و هادي راننده بود كه تصادف كرد و قرار شد ماشين را به صافكاري ببريم اما هادي قبول نمي‌كرد و مدعي بود كه تصادف به خاطر ما است و بايد يكي از ما آن را گردن بگيرد. وقتي به خانه رسيديم متوجه نشدم چه اتفاقي افتاد و چه كسي اسلحه كشيد و هادي را هدف گلوله قرار داد اما نفر چهارمي هم با ما بود كه او پس از واقعه فرار كرد و به احتمال زياد او شليك كرده است. »
اين ادعاها در حالي مطرح شده است كه اسلحه به كار رفته در تيراندازي در پاتوق كشف شده است و به احتمال زياد مظنونان ماجرا سعي در پنهان كردن واقعيت ماجرا دارند. به دستور بازپرس ايلخاني رسيدگي به اين موضوع در اختيار ماموران اداره دهم جنايي قرار گرفت و جسد براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد. تحقيقات اين پرونده همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون