• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3687 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

خبر كوتاه

اعتصاب جوانان استقلال

اوضاع تيم‌هاي پايه استقلال اصلا خوب نيست. بازيكنان تيم‌هاي رده‌هاي سني مختلف اين باشگاه با مشكلاتي مثل نداشتن زمين تمرين و لباس مناسب دست و پنجه نرم مي‌كنند. حتي پيش آمده كه مربيان اين تيم‌ها بازيكنان را براي تمرين به پارك برده‌اند. اين مسائل اما بدون نتيجه نماند. بازيكنان تيم جوانان استقلال دست به اعتصاب زده‌اند و قصد دارند تا زمان رسيدگي به مشكلات‌شان در تمرينات و مسابقه‌ها شركت نكنند. اين بازيكنان با چاپ يك بنر اعتراضي و انداختن عكس با اين بنر و انتشار آن در فضاي مجازي اعتراض‌شان را به گوش مديران باشگاه رسانده‌اند و البته سيدرضا افتخاري مديرعامل باشگاه را مخاطب اعتراض خود قرار داده‌اند.


طيبي جزو برترين بازيكنان جام باشگاه‌هاي اروپا شد

مراسم انتخاب برترين‌هاي تيم غيرت در جام باشگاه‌هاي اروپا در حضور لئو كيم، رييس فدراسيون فوتسال قزاقستان برگزار و به بازيكنان منتخب جوايزي اهدا شد. در اين ميان حسين طيبي، ملي‌پوش ايراني تيم غيرت قزاقستان يكي از جوايز مربوط به بهترين بازيكن را از لئو كيم دريافت كرد. اين تيم در دور رفت مرحله گروهي قهرماني باشگاه‌هاي اروپا سه پيروزي متوالي كسب كرد و صدرنشين گروه A است. اين رقابت‌ها در چهار گروه چهارتيمي برگزار مي‌شود و تيم‌هاي اول هر گروه به مرحله نيمه‌نهايي راه خواهند يافت. تيم غيرت قزاقستان سابقه دو قهرماني اروپا را دارد.


پرونده ژوزه و پرسپوليس طاهري: واقعا نگرانم
مانوئل ژوزه، مربي پرتغالي كه در دوران محمد رويانيان در مقطعي هدايت سرخپوشان را برعهده گرفته بود، بعد از جدايي، خواهان دريافت مبلغ قرارداد خود شده است و در اين رابطه شكواييه‌اي هم به فيفا ارايه داده است. در راي قبلي، اين باشگاه به پرداخت بيش از سه ميليارد تومان جريمه محكوم شده است كه سرخ‌ها به آن اعتراض كرده‌اند تا بررسي‌هاي بيشتري روي پرونده با توجه به مدارك اين باشگاه صورت بگيرد. علي‌اكبر طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: «واقعا نگراني شديدي درباره اين پرونده دارم. فيفا راي خود را در اين مورد صادر كرده و ما هم طبق قانون اعتراض كرديم و داوري تعيين كرديم تا به اين اعتراض رسيدگي كند. منتظر هستيم تا در آينده نزديك راي نهايي صادر شود تا ببينيم چه اتفاقي رخ مي‌دهد.»


واكنش مورينيو به اتهامات
به تازگي گزارش‌هايي منتشر شده مبني براينكه برخي از اهالي فوتبال اروپا كه سرشناس‌ترين آنها رونالدو و هموطن او ژوزه مورينيو هستند، با كلاهبرداري از پرداخت ماليات درآمدهاي واقعي خود خودداري كرده‌اند. گزارش شده كه اين دو با پنهان كردن ميزان واقعي دارايي و اموال خود، مالياتي كه بايد را پرداخت نكرده‌اند. ژوزه مورينيو اما اين موضوع را تكذيب كرد. او كه تيمش با قبول تساوي خارج‌ از خانه برابر اورتون به روزهاي بحراني‌اش در اين فصل ادامه داد، درباره كمپين افشاگري كه 12 نشريه اروپايي براي برملا كردن فساد مالي در فوتبال قاره سبز به راه انداخته‌اند، گفت: من مدارك لازم را در ايتاليا، اسپانيا و انگليس تحويل داده‌ام و هيچ چيزي براي پنهان كردن ندارم. اين مدارك نشان مي‌دهند كه هيچ تخلفي انجام نداده‌ام.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون