• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3688 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

توصيه مراجع به وزيربهداشت براي ادامه حضور در دولت دوازدهم

ايسنا| سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي؛ وزير بهداشت گفت: «همه بايد تلاش كنند تا ايران پيشرفت كند و پيشرفت كشور با پاشيدن بذر نفاق، تفرقه و نااميدي ميسر نمي‌شود؛ به ويژه كساني كه خودشان را وصله تن انقلاب مي‌دانند و از اعتبارات دولت استفاده مي‌كنند و مهر نهادهاي انقلابي بر پيشاني دارند؛ از آنها واقعا جاي گلايه‌مندي وجود دارد چراكه رفتارشان، رفتار اخلاق‌مدار نيست.
 براي پيشرفت كشور بايد آرامش وجود داشته باشد و آرامش هم با دروغ گفتن و تهمت زدن و هر روز يك پروژه ايجاد كردن براي كشور ميسر نمي‌شود. كشور نياز به سرمايه‌گذاري دارد و سرمايه‌گذاران چه داخلي و چه خارجي بايد سرمايه‌شان را جايي برند كه آرام باشد و برگشت سرمايه‌اش هم تضمين شده باشد، اما سيگنال‌هايي كه برخي رسانه‌هاي ما به داخل و خارج مي‌دهند براين اساس نيست و براي مردم نيست. مردم در حال حاضر گرفتار بيكاري، آسيب‌هاي اجتماعي مانند طلاق، اعتياد، آلودگي هوا و خطراتي كه امنيت كشور را تهديد مي‌كنند، هستند.
 البته از اين بابت مفتخر هستيم كه وزارت اطلاعات و نيروهاي امنيتي و سپاه بسيار هوشيار هستند و بسيار خوب عمل مي‌كنند كه البته من معتقدم كه لطف خداوند بالاتر از همه اينهاست. درباره حضور در دولت دوازدهم، يك بار چند خبرنگار از من اين موضوع را پرسيدند و من هم حرف دلم را زدم، اما بعد از آن برخي مراجع به طور حضوري در قم به من تذكر دادند و تاكيد كردند كه ديگر اين حرف را نگو. در دولت هم به من همين موضوع را گفتند. البته اميدوارم هدف كساني كه اين سوال را مي‌كردند، خير بوده باشد؛ اما حاشيه‌سازي روي اين موضوعات كمك به مردم نيست و بيشتر باعث ايجاد نااميدي مي‌شود.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون