• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3689 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

وعده‌هاي عجيب برانكو

از حرف تا عمل فاصله بسيار است

بحث رضاييان تمام شد. طارمي جايي در پرسپوليس ندارد. اوكرايني‌ها با كيفيت هستند. ساسان انصاري را مي‌خواستم. سيدجلال جايي در پرسپوليس ندارد. و همين چند روز قبل هم اعلام كرد كه نوراللهي اجازه جدايي از پرسپوليس را ندارد. صحبت‌هايي كه از حرف برانكو تا مرحله عمل، در چند روز كاملا عوض شد.
مهدي طارمي
برانكو: ما دوست داشتيم اين بازيكن در تيم ما ماندني شود اما متوجه شديم كه طارمي دوست دارد فوتبالش را در اروپا بازي كند و ما نمي‌توانيم به زور بازيكني را نگه داريم هرچند كه بارها با وي تماس گرفته‌ايم و هيچ جوابي از او دريافت نكرده‌ايم.
واقعيت: مهدي طارمي از نخستين ديدار پرسپوليس به ميدان رفت. حتي مشكل بدني هم دليلي براي بيرون ماندنش نبود.
رامين رضاييان
برانكو: متاسفانه رامين هيچ يك از تلفن‌هاي ما و مسوولان باشگاه را جواب نمي‌دهد و كسي از او خبر ندارد. من شرايط اين بازيكن را درك مي‌كنم اما واقعا نمي‌توانيم كاري انجام بدهيم. تنها مي‌توانم برايش بهترين‌ها را آرزو كنم. من از همه شما مي‌خواهم بحث رضاييان را تمام كنيد، چون همه‌چيز تمام شده است.
واقعيت: هيچ‌چيز تمام نشده بود. رامين به پرسپوليس برگشت و از ديدار قبل فيكس تيم هم شد.
اوكرايني‌ها
برانكو: اوكرايني‌ها ذاتا بازيكناني قلدر و سختكوش هستند و اين مساله به‌شدت به كار پرسپوليس خواهد آمد. هر دو بازيكن را به خوبي مي‌شناسم و بازيكنان باكيفيتي هستند .
واقعيت: حتي در صورت تغيير تاكتيك هم اين بازيكنان بايد بازي را از روي نيمكت دنبال كنند. واقعا برانكو به كيفيت اين سختكوش‌ها باور دارد؟
ساسان انصاري
برانكو: ساسان خودش خواست كه از باشگاه برود و باشگاه نيز قبول كرد.
واقعيت: ساسان انصاري شب قبل در برنامه نود گفت: «من بعد از اينكه با برانكو صحبت كردم، مطمئن شدم كه بايد از پرسپوليس جدا شوم.» ساسان خواست كه برود، ولي بعد از صحبت با برانكو. پس برانكو او را نخواست.
سيدجلال جلال حسيني
برانكو: با وجود داشتن چهار مدافع كه همگي آنها بازيكناني توانمند هستند هيچ احتياجي به جذب سيد جلال حسيني مدافع تيم ملي ايران نيست و من اين بازيكن را نمي‌خواهم.
 واقعيت: سيدجلال حسيني به پرسپوليس پيوست.
آنتوني گولچ
برانكو: او با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه هم نسبت به او وظايفي دارد؛ به اين راحتي نمي‌توانيم او را كنار بگذاريم.
 واقعيت: آنتوني گولچ از پرسپوليس كنار گذاشته شد.
پنالتي‌زن‌هاي تيم
برانكو: اميد، پنالتي‌زن اول پرسپوليس است.
واقعيت: هنوز پنالتي‌زن اول پرسپوليس مشخص نيست.
احمد نوراللهي
برانكو: «من نمي‌خواهم بحثي درباره بازيكنان داشته باشم اما تاكيد مي‌كنم هيچ بازيكني حق جدا شدن از پرسپوليس را ندارد و اين تصميم قطعي و نهايي من و باشگاه است. ما مسابقات دشوار و حساسي را پيش رو داريم و به تمام بازيكنان نيازمنديم.»
واقعيت: حضور نوراللهي در تراكتورسازي قطعي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون