• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3689 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

حتما نبايد من و سوريان باشيم

بنا خودش خداحافظي كرد

قاسم رضايي دارنده مدال‌هاي طلا و برنز المپيك

قصد دارم در آمل يك سالن كشتي راه‌اندازي كنم تا تجربيات چند ساله‌ام را به نوجوانان و جوانان شهرم انتقال دهم تا ان‌شاءالله در آينده شاهد ظهور قهرمانان بزرگ از اين خطه باشيم تا بتوانند پرچم ايران را در ميادين جهاني به اهتزاز درآورند. قصد دارم پس از خداحافظي از كشتي به مربيگري در باشگاهم بپردازم تا ان‌شاءالله در اين كار نيز به موفقيت برسم.
علاقه‌اي به حضور در عرصه سياسي ندارم. معتقدم اگر بتوانم حتي يك قهرمان هم براي ورزش ايران تربيت و با اين كار دل مردم را شاد كنم خيلي باارزش‌تر از اين است كه در جاهاي ديگر خدمت كنم. اميدوارم بتوانم شاگردان خوبي را تربيت و آنها در ميادين بين‌المللي با كسب موفقيت، دل مردم را شاد كنند.
قاسم رضايي، دارنده مدال‌هاي طلا و برنز المپيك گفت: قصد دارم تمرين‌هايم را به صورت اختصاصي در آمل آغاز كنم و به كشتي برگردم. البته حداقل يك سال بايد سپري شود تا بتوانم بار ديگر شادابي گذشته را به دست بياورم و با جديت در تمرين‌ها حاضر شوم.
دوست دارم كشتي را ادامه بدهم و تا وقتي كه بتوانم براي كشورم مفيد باشم، كشتي بگيرم. ان‌شاءالله پس از مسابقه‌هاي جهاني سال ۲۰۱۷ به اردوي تيم ملي مي‌آيم.
من تا دو سه سال ديگر مي‌توانم كشتي بگيرم اما بالاخره بايد كساني جاي ما را در تيم ملي پر كنند و از الان بايد به اين جوانان فرصت داد تا خودشان را نشان دهند. نبايد دل‌مان را فقط به دو سه قهرمان خوش كنيم. حتما نبايد امثال قاسم رضايي، حميد سوريان يا ديگران در تيم ملي باشند چرا كه تيم‌ملي مال ما نيست و به يك ملت تعلق دارد.
نيامدن چهره‌هاي المپيكي به اردو رابطه‌اي با رفتن محمد بنا ندارد. بنا خودش خداحافظي كرد و در شرايط فعلي اشكاني سرمربي تيم ملي است و هيچ مشكل شخصي هم وجود ندارد بلكه معتقدم بايد به اشكاني كمك شود و نبايد خودي‌ها چوب لاي چرخ او بگذارند.
در حال حاضر بهترين گزينه براي هدايت تيم ملي علي اشكاني بود كه خوشبختانه اين انتخاب صورت گرفت. مطمئنا با توجه به پتانسيل و توانايي علي اشكاني، او مي‌تواند قهرمانان خوبي را براي كشتي ايران تربيت كند. بايد چهار سال به او زمان داده شود تا بتواند نتايج كارش را بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون