• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3722 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي

ويژه

مجمع عمومي فوق العاده شركت سمگا برگزار شد
مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام شركت گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران(سمگا) با دستور كار افزايش سرمايه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل گروه مالي گردشگري، در اين نشست كه در ۲۷ دي‌ماه با حضور ۶۵ درصدي سهامداران برگزار شد، پس از ارايه گزارش هيات‌مديره و مدير عامل شركت، سهامداران سوالات و نظرات  خود را در مورد گزارش عملكرد منتشر شده و برنامه‌هاي شركت بيان كردند. در پايان افزايش سرمايه شركت سمگا از ۲ هزار ميليارد ريال به ۳ هزار ميليارد ريال به تصويب مجمع عمومي فوق‌العاده رسيد.


دعوت براي شركت در جشنواره فيلم بانك پاسارگاد
دومين جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد، به ابتكار بانك‌پاسارگاد، در سه محور اصلي و يك بخش جنبي برگزار خواهد شد. به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌پاسارگاد، دكتر حسن بلخاري دبير علمي جشنواره ضمن بيان توضيحاتي در خصوص نخستين دوره از اين جشنواره گفت: سال گذشته، نخستين دوره از جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد، بسيار موفق برگزار شد. استقبال وسيعي از اين جشنواره به‌عمل آمد.


سرمايه بانك‌هاي توسعه‌اي  بر توليد تاثيرگذار است
جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهور گفت: با توجه به رسالت بانك‌هاي توسعه‌اي و نقش آنها در توسعه پايدار افزايش سرمايه بانك‌هاي توسعه‌اي مورد توجه و تاكيد دولت است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، جهانگيري در ديدار علي اشرف افخمي، مديرعامل بانك صنعت و معدن با بيان اين مطلب افزود: بانك‌هاي توسعه‌اي در دستيابي به توسعه صنعتي و اقتصادي، نقش موثر، مثبت و سازنده‌اي را ايفا مي‌كنند بنابراين افزايش سرمايه آنها به عنوان عاملي مهم در راستاي برنامه‌هاي توسعه اقتصادي مورد توجه قرار مي‌گيرد.
وي با تقدير از عملكرد بانك صنعت و معدن در تامين مالي پروژ‌هاي صنعتي و زيرساخت در كشور تصريح كرد: خوشبختانه بانك صنعت و معدن توانسته است تامين منابع مالي و فني پروژه‌هاي صنعتي را به خوبي انجام دهد كه قطعا اين تامين مالي در روند رو‌به‌رشد توسعه اقتصادي، گسترش امكانات زير بنايي و صنعتي در راستاي ايجاد اشتغال و خروج از ركود بسيار تاثيرگذار است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون