• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3730 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ بهمن

ويژه

معرفي برگزيدگان دومين رويداد هم‌آفريني همراه اول
اختتاميه دومين رويداد هم‌آفريني همراه اول با مشاركت پژوهشكده نوين شهر معنوي ثامن، ديروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه در مشهد برگزار شد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، دومين رويداد از مجموعه رويدادهاي هم‌آفريني همراه اول، صبح روز چهارشنبه با حضور دكتر نيكوفر قائم‌مقام  مديرعامل همراه اول، دكتر سلجوقي عضو هيات عامل سازمان فناوري اطلاعات ايران، مهندس آصفي مديركل نوآوري و توسعه كسب و كار همراه اول، صاحبان ايده شركت‌كننده در دومين رويداد هم‌آفريني، تعدادي از مديران همراه اول و مخابرات خراسان رضوي در دانشكده مهندسي دانشگاه فردوسي برگزار شد. در اين مراسم دكتر حميدرضا نيكوفر، قائم‌مقام مديرعامل همراه اول با اشاره به نقش همراه اول در حمايت از كارآفريني، گفت: هم‌اكنون همراه اول با همكاري شركت «حركت اول» به عنوان سرمايه‌گذار و شركت‌هاي «هاب» در نقش شتاب‌دهنده در دانشگاه‌هاي مختلف، به ايده‌پردازان دانشگاهي كمك مي‌كند تا بتوانند ارزش آفريني كرده و ايده‌هاي خود را اجرايي كنند. قائم مقام مديرعامل همراه اول در ادامه تاكيد كرد: همراه اول ديگر تنها يك اپراتور نيست بلكه وارد يك اكوسيستم نوآوري شده است؛ به طوري كه علاوه بر همكاري با دانشگاه‌هاي صنعتي شريف و شهيد بهشتي، در زمينه مراكز رشد و نوآوري، با ساير دانشگاه‌هاي كشور نيز همكاري خواهد داشت. در اين رويداد ۱۷۶ طرح از تيم‌هاي شركت‌كننده، در موضوعات «خدمات مبتني بر موبايل در حوزه گردشگري» و «تجارت الكترونيك و بازي‌هاي رايانه‌اي»، دريافت شده بود كه ۳۷ طرح به مرحله داوري رسيد. سرانجام، ۳ طرح برتر برگزيده شد. گفتني است در دومين رويداد هم آفريني همراه اول تيم‌هاي «مانا»، «كارت اعتباري ايرانيان» و «اپ و مپ» به ترتيب اول، دوم و سوم شدند. همچنين جوايز تيم‌هاي برگزيده شامل ۱۰ ميليون تومان براي تيم اول، ۵ ميليون تومان براي تيم دوم و ۳ ميليون تومان براي تيم سوم بود كه به برگزيدگان اهدا شد.


 پارسيان مقام اول بانك‌هاي خصوصي برتر
در نوزدهمين رتبه‌بندي صد شركت برتر، موسوم بهIMI100، بانك پارسيان براي ششمين سال پياپي درشاخص فروش مقام اول بين بانك‌هاي خصوصي، مقام سوم در ميان تمامي بانك‌ها و مقام ششم در بين صد شركت برتر را از آن خود كرد. همچنين در بين صد شركت برتر كشور، بانك پارسيان از نظر شاخص دارايي در جايگاه پنجم قرار گرفت. در همايشي كه روز گذشته با حضور مسوولان كشوري  و مديران كارآفرين در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد از شركت‌هاي پيشرو و برتر كشور تقدير به عمل آمد. در اين همايش، بانك پارسيان به پشتوانه اعتماد مشتريان و تلاش كاركنان سختكوش خود علاوه بر كسب رتبه برتر از IMI 100 توانست همچون چند سال گذشته در ميان 10 شركت برتر كشور قرار گيرد.


افتتاح فرودگاه و بندر هندورابي با حضور رييس‌جمهور
با ورود نخستين پرواز آزمايشي در فرودگاه هندورابي اين جزيره آماده افتتاح زيرساخت‌هاي بندري و فرودگاهي توسط رييس‌جمهور است. جزيره آرام هندورابي اين روزها وارد دوران تحول خود شده است. نخستين پرواز آزمايشي در فرودگاه هندورابي به زمين نشست. جزيره هندورابي جزيره‌اي كه كمترين امكانات رفاهي و معيشتي در آن وجود داشت حالا مي‌رود تا به عنوان جزيره آرامش كشور ميزبان گردشگران داخلي و خارجي باشد و اين مهم به سبب ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري ممكن شده است زيرساخت‌هايي كه با محوريت حفظ محيط زيست اين جزيره توسعه مي‌يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون