• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3739 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

ويژه

انتصاب سرپرست تجهيز منابع بانك صنعت
طي حكمي از سوي علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن عباس دانشور حكيمي به سمت سرپرستي مديريت بين‌الملل و تجهيز منابع اين بانك منصوب شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن دانشور كه از سال ١٣٨٠ و با مدرك كارشناسي ارشد رشته اقتصاد در اين بانك به فعاليت اشتغال دارد پيش از اين رياست اداره خزانه داري را برعهده داشت.
در مراسم معارفه مدير جديد بين‌الملل بانك، علي‌اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن از زحمات و تلاش‌هاي آرش عنصري، مدير سابق بين‌الملل و تجهيز منابع تقدير و تشكر كرد.
گفتني است عنصري به عنوان يكي از مديران بانك تجارتي ايران و اروپا منصوب شده است.


افتتاح نيروگاه سيكل تركيبي بهبهان
فاز اول نيروگاه سيكل تركيبي بهبهان با بهره‌مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن و طي مراسمي با حضور جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهوري افتتاح مي‌شود. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن حجم سرمايه‌گذاري اين شركت كه در شهرستان بهبهان استان خوزستان راه‌اندازي خواهد شد به ٢٩٠ميليون يورو بالغ مي‌شود كه در اين ميان ٢٣٠ ميليون يورو توسط بانك صنعت و معدن پرداخت مي‌شود. نيروگاه سيكل تركيبي بهبهان با ظرفيت اسمي ٤٩٢ مگاوات، سالانه با ظرفيت واقعي ٤٢٠ مگاوات برق توليد خواهد كرد و ميزان اشتغالزايي آن به١٢٢ نفر شامل ٧٥ نفر اشتغال مستقيم و ٤٧ نفر اشتغال غيرمستقيم خواهد رسيد.


هر 2 روز يك روستاي خراسان رضوي گازدار شده است
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي گفت: به‌طور ميانگين در سال 95 هر دو روز يك روستاي استان به شبكه سراسري گاز متصل شده است. سيد حميد فاني در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در مشهد با بيان اينكه مجموع روستاهاي گازرساني شده استان در سال جاري، 200 روستا است، اظهار داشت: ميانگين اتصال هر دو روز يك روستا به شبكه سراسري گاز كشور آمار شگفت‌انگيزي است كه اين مهم در دولت تدبير و اميد به ثبت رسيده است. وي تصريح كرد: تا ابتداي بهمن‌ماه امسال تعداد 53 روستا گازدار شده‌اند و در دهه فجر نيز 135 روستاي ديگر به شبكه سراسري گاز متصل مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون